Reklama týdne: Nike Footbal — Awaken the Phantom
Klient: Nike
Země: USA
Agentury: Wieden+Kennedy Amsterdam, Black Label Productions
Nike je známý tím, že nejpopulárnější sport dokáže poctít reklamami, při kterých padá čelist i těm, co se na fotbal běžně nedívají. Nový spot nazvaný Awaken The Phantom není výjimkou.Téměř tříapůlminutové video předznamenává příchod fantoma, který na sebe bere mnoho podob.
Minimálně tedy v legendách, který se o něm vypráví. K šuškandě přitom přispívají ve spotu i skutečně velká jména: Philippe Coutinho, Ronaldinho, Gennaro Gattuso, Mal Pugh, Pierre-Emerick Aubameyang nebo nigerijští zpěváci WizKid a Tiwa Savage. Andrea Pirlo ve světlém obleku působí jako čaroděj s temným poselstvím.
K belgické superstar posledního mistrovství světa ve fotbale, Kevinovi De Bruyne, je démon přirovnáván, ale není to on. Dle hvězdy budoucnosti Barcelony Xaviho Simonse totiž umí dát jesličky i mravencovi.
Za dílem plným CGI efektů stojí agentura Wieden+Kennedy a také skvělý režisér. Tím byl Matthew Vaughn, režisér filmových hitů Kingsman a Kick-Ass, které se vyznačují zběsilým tempem a rychlými střihy. Těmi se rozhodně nešetří ani v Probuzení fantoma, jehož hlavním cílem je upozornit na nový druh kopaček Phantom.
A to se rozhodně povedlo.
Different Class. Love the touch of my new PhantomVSN.
— Kevin De Bruyne (@DeBruyneKev) 4. srpna 2018
Get yours at https://t.co/ZjYgw0sWIA#NikePhantom #AwakenThePhantom @nikefootball pic.twitter.com/eqS8wzjCZp
Mimochodem probudit v sobě fantoma můžete díky této online hříčce od Nike i vy.