Reklama Týdne: Pampers - Pooface

3. 7. 2015 | Petr Michl
Nač se tvářit, že je realita růžová, když je spíše nahnědlá? Reklama na vlhčené ubrousky Pampers ukazuje nesnesitelné napětí i totální úlevu.

Klient: Pampers, Procter & Gamble

Agentura: Saatchi & Saatchi NY

Země: USA

Také máte dost reklam na plenky plné krásných, smějících se a roztomile žvatlajících kojenců? Jejich výrobci se tváří jakoby realita byla bůhvíjak růžová, i když je v souvislosti s plenkami - přiznejme si to - spíše nahnědlá. Agentura Saatchi & Saatchi NY se ve svém novém spotu natočeném pro vlhčené ubrousky Pampers naštěstí nenimrá v podstatě věci, ale stejně dokázala přijít s originálním přístupem. Hlavním motivem spotu Pooface je zachycení tváře dítěte těsně před tím, než se stane z čisté plenky ta na vyměnění.

Detaily obličejů plné napětí střídá nebetyčná úleva. To vše za doprovodu v reklamě už tolikrát použité klasiky, Tak pravil Zarathustra od Richarda Strausse. Spot je součástí obsáhlejší kampaně nesoucí název Don't Fear the Mess!" Je to přesně ten typ reklamy, která bude populární tím, že nelakuje svět na růžovo a přesto dokáže být humorná a odlehčená. Předpokládáme, že pod hashtagem #Pooface uvidíme brzy mnoho podobných obličejů zaslaných rodiči.











Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: