Reklama týdne: Značka toaletního papíru přichází s hororovým filmem o ucpaném záchodu
Značka: Scott Bath
Země: USA
Kreativní agentura: Vayner Media
Produkce: BBS
Režisér: Chioke Nassor
První návštěva u rodiny vašeho partnera může být stresující. O to víc, když se vám stane v jejich domě na toaletě nehoda. Téma, které jsme viděli ve filmech a seriálech mnohokrát, dostává ovšem nový úhel pohledu v hororovém kraťasu od značky toaletních papírů Scott Bath.
Právě balení jejího produktu zůstává v kufru auta předtím, než se mladý pár vydá do domu partnera, kde mají strávit víkend. Dílo od agentury Vayner Media se jmenuje „Zacpání“ („Clogging“) a jeho podtitul zní:
Co se stane, když nemůžete spláchnout svůj strach?
Není proto úplně záhadou, o čem to bude. Přesto končíme se spoilery, prožijte si strašidelný příběh sami.
„Clogging“ odkazuje na nespočet komedií samotnou situací, zpracování a práce s podkladovou hudbou je ovšem čistě hororovou záležitostí. Režisér Chioke Nassor si dal záležet na tom, abyste trauma nebohé dívky skutečně prožili.
Ken Champa, marketingový ředitel segmentu produktů pro domácnost (a tedy i značky Scott Bath) společnosti Kimberly-Clark, uvedl v tiskové zprávě:
„Víme, že ucpání vlastní toalety je frustrující samo o sobě, nemluvě o další úzkosti, když se to stane na veřejnosti. Chcete-li zabránit tomu, aby se vaše koupelna proměnila v horor ze života, ujistěte se, že máte dostatek (toaletních papírů, pozn. red.) Scott 1000, kterým můžete v jejich splachovatelnosti a kvalitě věřit."
Hlavním prodejním argumentem toaletního papíru Scott 1000 je právě to, že neucpává záchod. Nevyřčeným poselstvím videa je tak: „S naším toaleťákem by se vám toto nestalo.“ A produkční kvalita krátkého filmu ve vás vyvolá snadno pocit, že o podobný zážitek skutečně nestojíte.
Tip redakce
Používání toaletního papíru je jednou z vymožeností moderní společnosti, která nám prokazatelně zvyšuje kvalitu života. Je to však poněkud nespolečenské téma a i v marketingu se zpravidla tzv. nerozmazává. Přesto existují profesionálové, kteří umí uchopit fekální tématiku s humorem a grácií. Tvůrci Harmon Brothers stojí například za populární sérií reklam na sprej zabraňující záchodovému odéru PouPourri.
Z jejich dílny pak pochází i reklama na Squatty Potty, stoličku na zvýšení pozice nohou v okamžiku, kdy sedíte na záchodové míse. Ta pojala vysvětlení toho, že přidřepnout si při velké potřebě je správné doslova pohádkově, a přizvala si na pomoc i prince a jednorožce.
Přečtěte si o tom v článku Squatty Potty. Když jednorožec vylučuje duhu, nemůže to být nechutné.