Robotická želva od Disneyho objevuje „plážový branding"

13. 1. 2015 | Petr Michl
Beach Bot od Disneyho umí vykouzlit pohádkové postavy v písku.



Co je to robotická želva? A co je proboha „plážový branding"? Oba dva termíny nás napadly při pohledu na novou hračku, za jejímž vývojem stojí značka Disney. Není ovšem určena do dětských pokojů, jejím rajónem jsou velké ploché písčité povrchy.

Tento robot má za úkol vytvářet obrazce v písku. Jmenuje se Beach Bot, ale klidně mu můžete říkat „motorizované hrábě". Ovšem ne jen tak obyčejné, se schopností spouštět rozdílné množství kolíků dokážou měnit šíři i hustotu čar, kterou za sebou zanechávají. Hlavní kouzlo spočívá především v tom, že Disneyho plážový robot dokáže objezdit svá kolečka a čáry dle předem nastavených obrazců. Zvládá tak bravurně i poměrně složité pohádkové postavy. Podívejte se na to ve videu.

Robotovi je vytyčené jeho pole působnosti tyčemi, aby byl schopný lépe se zorientovat. Poté dokáže vytvořit obrazec i dle obrázku, případně ho ale „písečný umělec" může ovládat i manuálně. Jeho speciální kola za sebou nezanechávají stopy, takže je pak vidět pouze vytvořený motiv.

Výhody pro Disney jsou jasné. Tato společnost sama vlastní některé pláže, navíc může Beach Bot snadno vykouzlit otisk značky i na plážích veřejných. Takový, který nebude nikomu vadit a bude působit téměř pohádkově. Nemusí se totiž kreslit jen samotný název značky, Mickey Mouse, Bambi, slon Jumbo, strýček Skrblík nebo Nemo jsou jen zlomkem postav, které lidi najdou na pláži s radostí a automaticky si je spojí s Disneyho příběhy.

Zdroj: Techcrunch, Engadget

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: