Roztomilá kampaň vysvětluje, proč jsme díky domácím mazlíčkům tolik šťastní
Mohlo by se zdát, že jsme tu my pro ně, opak je ale pravdou. Domácí mazlíčci mají výrazný podíl na naší duševní pohodě a příznivě ovlivňují i naše fyzické zdraví. Pomáhají redukovat stres a jsme díky nim i fyzicky aktivnější. Takže pokud si své štěstí chceme pojistit, měli bychom si pojistit i naše chlupaté miláčky. Právě to je hlavní myšlenkou roztomilé kampaně britské společnosti ManyPets, která nabízí pojištění pro psy i kočky.
Outodoorová reklama vyobrazuje detailní záběry na psí a kočičí čumáky s popiskem, jaký benefit může mazlíček svému majiteli nabídnout. „Zvířata dělají všechno lepší," říká Lucy Jameson, spoluzakladatelka kreativní agentury Uncommon. „Nepřinášejí nám jen radost. Mají také prokazatelně pozitivní vliv na naši duševní a fyzickou pohodu. Ve světě stresu a chaosu jsou domácí mazlíčci důležitější než kdy jindy.“ Kampaň se tak snaží poukázat na důležitost péče o naše nejlepší přátele, která je koneckonců prostředkem k našemu vlastnímu štěstí. Podložena je studií, kterou značka provedla s 385 majiteli psů a koček, a jejíž výstupy jsou zahrnuty v kreativách níže.
Například 89 % dotázaných uvedlo, že jim jejich mazlíček pomáhá vypořádat se s úzkostí a stresem. Třeba takový chlupatý kočičí „antistresový míček”.
Pro některé majitele může být doslova „legální drogou"!
Celkem 88 % účastníků průzkumu tvrdí, že jsou díky domácím zvířatům aktivnější. Aby ne, s tak roztomilým „osobním trenérem”!
Neuvěřitelných 99 % dotazovaných uvedlo, že se díky mazlíčkovi cítí šťastnější. Že by za to mohl třeba tento vrnící „endorfin”?
Až 80 % dotazovaných dodávají domácí mazlíčci více energie. Takový živý a neúnavný „povzbuzovač” funguje lépe než kafe.
Dalším 80 % pomáhá zvíře s uklidněním. Kdo by také nebral takového “duchovního vůdce”.
Ryan Wheaton, globální kreativní ředitel a ředitel značky ManyPets, řekl: „Nikdo nemůže popřít, že vztah mezi domácími mazlíčky a jejich majiteli přináší neuvěřitelné vzájemné výhody. Navzdory tomu může být obtížné vyjádřit, co pro nás domácí mazlíčci skutečně znamenají. Společnosti Uncommon se podařilo zachytit naše pouto přesvědčivým způsobem a zdůraznit neomezené způsoby, jak se o nás naši mazlíčci starají. Mjitelé domácích mazlíčků na oplátku hledají další způsoby, jak udržet své mazlíčky déle šťastné a zdravé, a ManyPets je tu, aby jim toto štěstí zajistil.“
Outdoorovou kampaň bylo možné vidět po celém Spojeném království během léta, nyní je spuštěna také série spotů v televizi a na sociálních sítích. Jejich hlavní představitelkou je žena, která děkuje po úlevném sezení svému terapeutovi. Na jeho židli je v jednotlivých variantách spotu jiný druh psa či kočky.
Zdroje: La Criatura Creativa, More About Advertising, LBB online