Satan z virálu seznamky Match září v reklamě Ryana Reynoldse na poskytovatele internetu

9. 4. 2021 | Kristýna Vozková
Loni se zamiloval, letos si našel práci snů. Satan Ryana Reynoldse mučí lidi u pekelně drahého poskytovatele bezdrátového připojení.

Kdo by neznal loňský virál seznamky Match, ve kterém Satan prožíval vášnivou romanci s dívkou jménem 2020. Nalezení skutečné lásky jej inspirovalo k tomu, aby v roce 2021 hledal další způsoby, jak být ve svém životě skutečně šťastný. A podařilo se mu to jako zaměstnanci u poskytovatele služeb bezdrátového připojení, který „je v mučení lidí na úplně jiné úrovni”. Během práce pro fiktivní společnost Big Wireless se toho má prý i samotný ďábel hodně co učit a jeho nadřízení na něj pějí samou chválu.

Spot z dílny Reynoldsovy agentury Maximum Effort si bere humorně na paškál předraženého poskytovatele služeb Big Wireless, u kterého se Satan cítí jako doma. Zhruba minutu a půl dlouhá reklama jej ukazuje v jeho novém pracovním prostředí. Je tohle zákaznický servis?” ptá se škodolibě při vstupu do místnosti a celý tým propuká v ďábelský smích doprovázený poznámkou, že ve firmě Big Wireless nic takového ani neexistuje. Následuje rozhovor se Satanovými nadřízenými. Viceprezident pro navyšování poplatků jej hodnotí jako skutečný přínos pro společnost, neboť dokáže skryté poplatky skrýt natolik, že je ani oni sami nedokáží najít. Viceprezidentka pro frustraci zákazníků dodává, že si může najít práci kdekoliv, třeba i u IRS (Internal Revenue Services, vládní instituce odpovědné za výběr a správu daní v USA) nebo v Kongresu. 

Následuje představení největší hrozby pro společnost v podobě Mint Mobile, ke kterému přechází stále více zákazníků s ohledem na kvalitní služby za nízké ceny. I zde však Satan přichází s geniálním řešením. Namísto snížení cen je Big Wireless navýší a peníze z tohoto navýšení použije na kampaně cílené proti Mint Mobile. Je to win-win řešení...tedy...my vyhrajeme dvakrát,” zakončuje svou prezentaci za hlasitého jásotu týmu. 

V samotném závěru spotu je dotazován, zda je v novém zaměstnání spokojený. „Rozhodně. Je to peklo na zemi!” říká s neskrývanou radostí a dodává, že místní zaměstnanci jsou přesně jeho typ. Proč? Protože si koupil jejich duše. Poslední záběr reklamy ukazuje výhodnou cenovou nabídku Mint Mobile s dotazem, zda se jedná o bezdrátové nebe. 

A jak je možné, že seznamka Match propůjčila svého maskota do spotu pro Mint Mobile? Právě díky provázanosti mezi jednotlivými společnostmi, ve kterých Reynolds figuruje. Odkaz na původní ďáblovu kampaň je k vidění hned v prvních záběrech reklamy. Na monitoru má připevněné údaje k pracovnímu počítači, uživatelské jméno Satanrules666 a heslo 2020alovestory (mimochodem autorka písně Love Story, Taylor Swift, z kampaně pro Match je Reynoldsovou blízkou přítelkyní). Reynolds známý svým břitkým humorem zažertoval, že si vytváří svůj soukromý ďábelský reklamní vesmír, MCU – Mefistopheles Commercial Universe. 

Reynolds je součástí společnosti Mint Mobile už od roku 2019 a v loňském roce sám figuroval v reklamních spotech společnosti. Ale skutečný „dream job” je podle marketingového ředitele Mint Mobile, Arona Northa, něčím zcela odlišným. Jednou z našich největších výzev je to, že si lidé už zvykli na to, jak s nimi Big Wireless zachází," uvedl North s tím, že tým Mint Mobile s radostí souhlasil s použitím ďábla pro reklamu, která bude ke zhlédnutí nejen v televizi, ale také v digitálním prostředí a na sociálních sítích. 

Zdroje: adweek.comscreenrant.com

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: