Sir John Hegarty získá cenu za přínos reklamě

24. 5. 2011 | KuL
Festival Cannes Lions ocenil Sira Johna Hegartyho, kreativního ředitele a zakladatele agentury Bartle Bogle Hegarty za jeho přínos reklamě.

Sir John Hegarty, kreativní ředitel a zakladatel agentury Bartle Bogle Hegarty (BBH) bude poctěn novým oceněním Cannes Lions za svůj přínos kreativitě v komunikaci. Mezinárodní festival kreativity Cannes Lions ocení Hegartyho „Lvem svatého Marka“ (The Lion of St Mark). Trofej bude vytvořena podle sochy lva na Náměstí sv. Marka v Benátkách, kde se festival konal úplně poprvé v roce 1954. Cena bude Siru Hegartymu předána v sobotu 25. června při slavnostním a zároveň posledním večeru  festivalu.

Hegarty měl na starosti vítěznou kampaň na Levi´s, představení tzv. 'Vorsprung Durch Technik' pro Audi ve Velké Británii a byl také prvním člověkem, který si vybral mladého modela a herce Brada Pitta pro účinkování v televizní reklamě. 

Sir Hegarty započal svoji kariéru v reklamním průmyslu jako junior art director v agentuře Benton and Bowles v Londýně roku 1965. V roce 1967 se připojil ke Cramer Saatchi consultancy, později Saatchi & Saatchi, kde se stal zakládajícím akcionářem. V roce 1973 z agentury odešel, aby pomohl založit TBWA London, kde se stal kreativním ředitelem. V roce 1982 založil spolu s Johnem Bartlem a Nigelem Boglem agenturu Bartle Bogle Hegarty (BBH). 
 

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: