Škodovka ukazuje v nové sérii reklam nelichotivě spící pasažéry
- Jak tvořit atraktivní obsah?
- Jak zaujmout v sociálních médiích?
- Jak zesilovat vliv u zákazníků?
- Jak využívat ambasadory značky?
Možná vás také jízda v autě uspává. Stromy „ubíhající“ kolem silnice, houpavé zatáčky, pobrukující motor. To vše dokáže člověka uklimbat. Pokud je to v pozici pasažéra, nejde hned o život. Povězme si ale, že natáhnuté krční svaly, tváře obtisknuté na okna a zablokované páteře také nejsou zrovna něčím, co by člověka potěšilo.
Právě na zachycení všech těchto zalomených hlav a krkolomných opásaných pozic se zaměřila série printů vytvořená pro Škoda Auto francouzskou reklamní agenturou Rosapark.
Jejich cílem je upozornit na „The Sleeep Package“, nadstandardní položku výbavy skládající se ze 2speciálních opěrek hlavy, které pro spánek za jízdy lépe přizpůsobeny. Stojí to za zvážení. Po šlofíku v autě vás pak nebude tahat za krkem a především nikdo nevyfotí podobné snímky, na kterých byste figurovali sami.
Zdroj: AOTW