Sledovanost českých televizí v prosinci vzrostla o 11 procent
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Sledovanost českých televizí v prosinci v porovnání s listopadem vzrostla o jedenáct procent. Lidé před obrazovkami strávili v průměru 3 hodiny a 53 minut, o 22 minut více než o měsíc dřív. V hlavním sledovacím čase, tedy mezi 19. a 23. hodinou, vzrostla sledovanost o tři procenta, to jest o tři minuty na 1 hodinu 35 minut. Z televizních stanic měla nadále největší podíl na trhu Nova. Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací (ATO).
Ve srovnání s prosincem 2009 se sledovanost loni v prosinci výrazněji nezměnila. V průběhu celého dne se sledovanost meziročně zvýšila o 0,1 procentního bodu, tedy o jednu minutu. V hlavním vysílacím čase stoupla sledovanost o 0,3 procentního bodu, což není ani minuta.
Nejvyšší sledovanost měla v prosinci TV Nova. V průběhu celého dne měla podíl na trhu 31,08 procenta, v hlavním vysílacím čase 35,03 procenta. Nova Cinema měla celodenní podíl 3,9 procenta, v hlavním vysílacím čase 4,31 procenta.
ČT1 měla celodenní podíl 17,53 procenta, v hlavním vysílacím čase 20,01 procenta. U ČT2 tento podíl činil 3,63 procenta, respektive 2,63 procenta, u zpravodajské ČT24 pak 3,87 procenta, respektive 2,46 procenta. Sportovní kanál ČT4 měl na sledovanosti celodenní podíl dvě procenta, v hlavním vysílacím čase 1,61 procenta.
TV Prima měla podíl na trhu 16,92 procenta, v hlavním vysílacím čase pak 16,66 procenta. Prima Cool dosáhla v prosinci sledovanosti 2,95 procenta, a to jak v celodenním měření, tak v hlavním sledovacím čase.
TV Barrandov sledovalo 5,38 procenta diváků, v hlavním vysílacím čase potom 4,99 procenta.