'Snad rok skončí předtím, než skončíte vy,' říká kampaň kanadské pojišťovny Mosaic
- Jak zlepšit efektivitu prodeje?
- Jak komunikovat se zákazníky?
- Jak vycházet vstříc klientům?
- Jak zpracovat funkční strategii?
Reklama pojišťoven není ve svém základu nijak nápaditá: buď straší a snaží se upozornit, že se i vám může stát něco strašného, nebo se staví do role velké instituce hodné vaší důvěry. Kanadská pojišťovna Mosaic přichází s kampaní na životní pojištění, která se řadí do první kategorie. Díky černému humoru jdoucím na hranu pandemie a někdy i za ni ovšem snadno vystupuje z řady.
Její sérii billboardů vytvořená agenturou Conflict spojuje sub-claim „Protect yourself from 2020“ („Chraň se před rokem 2020“) s apokalyptickými výjevy, zabijáckými sršni, ale útokem zombíků.
V roce, který je tak divný, si může dovolit i popkulturní odkaz na slavný seriál plný paranormálních jevů. Letošní realita je evidentně překonává.
Cítíte tu subtilní výhružku koncem (ať už světa, nebo vás osobně)?
Se sloganem: „Snad rok skončí předtím, než skončíte vy,“ se už pojišťovna Mosaic za žádné náznaky neschovává.
„Dvě slova: zabijáčtí sršni“
V posledním verzi billboardu pak pojišťovna deklamuje, že by ji nepřekvapila už ani zombie apokalypsa. S pojistkou není evidentně na co čekat.
„(Pojišťovna) Mosaic Life nás požádala, abychom jí pomohli zaujmout mileniály pro životní pojištění. Rok 2020 byl bez jakýchkoliv pochyb tím nejbláznivějším rokem, který kdokoliv z nás prožil. Právě z toho důvodu jsem se rozhodli opřít o nečekané a bizarní věci, které se kolem nás dějí. Aktivní sopka, zabijáčtí sršni, potvrzené pozorování UFO. Jo, a taky globální pandemie. Nikdy nebylo důležitější chránit sebe a ty, které milujete,“ zní z agentury Conflict. A přes veškerou nadsázku použitou v kampani to dává smysl.
Zdroj: AOTW