Sony v japonsku končí s OLED TV. Není poptávka.

16. 2. 2010 | KAS
Společnost Sony zastavila v Japonsku produkci televizorů s technologií OLED. Stalo se tak ani ne dva roky poté, co byly přístroje s velkou pompou uvedeny na tamní trh. Japonci o ultratenké televizory zkrátka nemají zájem. Na zahraničních trzích se bude v prodeji prozatím pokračovat.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sony.com

Společnost Sony zastavila v Japonsku produkci televizorů s technologií OLED. Stalo se tak ani ne dva roky poté, co byly přístroje s velkou pompou uvedeny na tamní trh. Japonci o ultratenké televizory zkrátka nemají zájem. Na zahraničních trzích se bude v prodeji prozatím pokračovat.
Podle výzkumné společnosti DisplaySearch bude příštím novým trendem na trhu s televizory trojrozměrná technologie, zatímco technologii OLED čeká masové přijetí až v pozdější době. Firma odhadla, že Sony loni po celém světě dodala pouze zhruba 2000 televizorů OLED.
Technologie OLED (organická dioda emitující světlo) využívá organických uhlíkových sloučenin, které s přísunem elektřiny vysílají světlo. OLED je oproti LCD a plazmě lepší co do kontrastu, rychlosti odezvy i barevnosti.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: