Soutěž Site of the Year 2015 vyhrál web BDO, z českých zabodoval Wüstenrot
Absolutním vítězem soutěže Site of the Year 2015, kterou každoročně pořádá česká IT společnost Kentico Software, se stal web americké finanční společnosti BDO. Mezi úzkou nominaci webových prezentací, z nichž byli vybráni vítězové celkem dvaceti různých kategorií, se zařadil také nový web společnosti Wüstenrot. V kategorii Finančních služeb ho nakonec porazil právě absolutní vítěz, BDO.
Do sedmého ročníku Site of the Year se přihlásily stovky webových stránek z celého světa, které jsou postavené na českém softwarovém řešení Kentico. „Hodnocení přihlášených webů je rok od roku těžší, protože počet přihlášených a opravdu zajímavých projektů roste. Letos dorazil největší počet přihlášek za sedmiletou historii soutěže,“ uvádí Petr Palas, zakladatel a CEO Kentico Software.
V kategorii finačních služeb si odnesla prvenství stránka poradenské společnosti BDO, www.bdo.com.
Z webových prezentací vytvořených v Česku se mezi nejužší výběr probojoval nový web společnosti Wüstenrot (www.wustenrot.cz), který byl spuštěn loni v říjnu. Jeho vznik technicky zaštiťovala agentura Actum, design pak připravila agentura Scholz&Friend´s, Praha. „Přechod na CMS Kentico jsme uskutečnili, protože jsme chtěli získat responzivní web a zároveň možnost využívat nové marketingové nástroje pro optimalizaci obsahu. Díky personalizaci dokážeme konkrétnímu potenciálnímu klientovi nabídnout přesně ten produkt, který má v hledáčku. Vážíme si toho, že náš nový web oceňují nejen zákazníci, ale také odborníci v oblasti online marketingu,“ popisuje Josef Rybišar z Úseku marketingu a PR finanční skupiny Wüstenrot.
Printscreen části nového českého webu společnosti Wüstenrot.
Petr Palas k tomu dodává: „Výsledky naší soutěže dokazují, že se kvalita českých webů stále drží na světové úrovni. V užším výběru Site of the Year se i přes silnou mezinárodní konkurenci pravidelně objevují jedna až dvě české webové prezentace. Letos to byl Wüstenrot, v loňském ročníku Mountfield a o rok dříve dokonce brněnští ZebraCaps.cz vyhráli v kategorii Nejlepší e-shop.“
Přehled vítězů v jednotlivých kategoriích
Firmy mohly své weby do soutěže přihlašovat do 18. ledna. Odborná porota pak ze všech přihlášených vybrala vždy tři finalisty do každé z dvaceti kategorií. O vítězích větší části kategorií v následujících dvou měsících rozhodovala online hlasováním veřejnost. U speciálních technicky zaměřených kategorií (v tabulce vyznačeny kurzívou) vybírala výherce
Nejlepší web v kategorii |
Vítěz |
Odkaz |
Obchodní služby |
AB Agri, USA |
|
Komunitní/social media |
Porsche Club, Velká Británie |
|
Spotřební zboží |
Second Time Around, USA |
|
E-shop |
hmv, Velká Británie |
|
Vzdělávání |
Southern Education Foundation, USA |
|
Finanční služby |
BDO USA, USA |
|
Gastronomie |
European Lamb, EU |
|
Veřejná správa |
Newcastle City Council, Austrálie |
|
Zdravotnictví |
Vidant Health Foundation, USA |
|
Průmysl |
Shawfloors, Velká Británie |
|
Neziskové organizace |
Canadian Red Cross, Kanada |
|
Cestování/Akce |
Wild Atlantic Way, Irsko |
|
Grafický design |
True Digital, Velká Británie |
|
Cloudové řešení |
Chant West, Austrálie |
|
Nejlepší obchodní |
Carphone Warehouse, Irsko |
|
Integrace |
Workspace Group, Velká Británie |
|
Implementace Kentico EMS |
DollarWiseOil, USA |
|
Migrace systému |
American Campus, USA |
|
Intranet |
HP News Now, USA |
|
Největší web |
hmv, Velká Británie |
Kompletní výsledky letošního ročníku a detaily o jednotlivých vítězích najdete na webu Site of the Year 2015.