Stará verze Google Analytics zítra končí

18. 7. 2012 | Petr Michl
Google už odmítá poskytovat k nové verzi Google Analytics zpátečnické alternativy, od zítra ji má mít každý povinně.

Google už odmítá poskytovat k nové verzi Google Analytics zpátečnické alternativy, od zítra jí má mít každý povinně. Nová verze byla oznámena v září minulého roku, v dolní části GA byl ovšem link umožňující přepnutí na verzi strarou. Dle blogu Googlu tomu již tak od zítřka nebude a každý se bude muset vyrovnat s aktuální podobou. Co přináší nového?

Klíčové je sousloví „v reálném čase“. Umožňuje sledovat aktuální počet uživatelů na stránce, traffic ke konkrétním článkům a sekcím webu takřka okamžitě. To může například pomoci rychle zhodnotit přínos příspěvku na sociálních sítích.

 

Ukáže uživateli cestu ke konverzi skrze Multi-Channel Funnels. A to až 30 dnů nazpět. Služba navíc umožňuje porovnávat cesty vedoucí ke konverzi třeba podle klíčového slova či kampaně.

 

Social Reports slibují změřit hodnotu sociálních médií pro marketéra, tedy určit jejich vliv na skutečné obchodní metriky.

Mobile Reports se zaměřují na analýzu návštěvníků přicházejících z mobilních zařízení. Jejich význam pochopitelně stoupá, pokud inzerujete i na mobilním internetu.

 

Content Experiments umožňují ukázat určitým segmentům návštěvníků odlišnou podobu webu, a určit tak tu nejefektivnější verzi. Více si přečtěte v článku Optimalizujte web přímo v Google Analytics.

Štítky dokumentu: Google YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: