Starbucks zjednodušuje logo, silná značka se obejde bez textu
6. 1. 2011
| ILE
Americký kavárenský řetězec přistoupil po více než osmnácti letech k redesignu svého loga. Ke 40. výročí svého založení si nadělil nový sebevědomou značku - motiv sirény i korporátní zelená barva zůstaly zachovány, zmizel však text s nápisem "Starbucks Coffee". Podle vedení společnosti dospěla firma do fáze, kdy není třeba zdůrazňovat její jméno na každém kroku.
Nové logo Starbucks, zdroj: www.starbucks.com |
Americký kavárenský řetězec přistoupil po více než osmnácti letech k redesignu svého loga. Ke 40. výročí svého založení si nadělil nový sebevědomou značku - motiv sirény i korporátní zelená barva zůstaly zachovány, zmizel však text s nápisem "Starbucks Coffee". Podle vedení společnosti dospěla firma do fáze, kdy není třeba zdůrazňovat její jméno na každém kroku.
"Jedná se o důležitý krok v životě naší společnosti," komentoval představení nového loga ředitel Howard Schultz. "Starbucks se stal synonymem pro kávu a espreso, což není třeba nadále připomínat. Staré logo, přestože mu patří velký kus našeho úspěchu, by se do budoucna mohlo stát brzdou pro další expanzi mimo trh striktně orientovaný na kavárenské produkty."