Sušenky Oreo instalovaly do zdi v centru New Yorku dveře vedoucí do magického světa
Vypadá to jako obří sušenka Oreo přilepená na jednu z cihlových zdí v centru New Yorku. Ve skutečnosti se ale jedná o dveře, které lze odsunout a dostat se „do jiného světa".
Takto nápaditě pojala značka Oreo uvedení svého nového produktu Filled Cupcake Oreo. Zmíněné dveře nazývá „Zázračným Oreo trezorem". Kdokoliv, kdo se k němu přiblížil včera před půl sedmou večer, dostal testovací balení několik dní předtím, než se nová příchuť dostane do regálů obchodů.
„Média a fanoušci, kteří se dnes staví, dostanou šanci otevřít dveře ve tvaru sušenky Oreo, a uvidí, jak balíček nových produktu Filled Cupcake Oreos přicestuje rovnou do jejich rukou, čerstvý z magického světa příchutí Oreo," popsala aktivační akci, na níž se podílely agentury Weber Shandwick this, Iontank, 360i, The Martin Agency a Cara, sama značka náležící pod potravinářského velikána Mondelez.
Jedná se především o velmi chytrou formu PR. Uvedení nové příchuti sušenky není zrovna téma, které by bylo magnetem pro masmédia. Když se z něj ale udělá událost ve veřejném prostoru, která v sobě nese kus magie továrny na čokoládu od Willyho Wonky, jde o úplně jiný příběh.
Následující fotografie ukazují, že na kouzle okamžiku se podílelo i to, že balíček se sušenkami nedala do rukou žádná hosteska. Každý zájemce musel zatáhnout za velkou červenou páku, a až poté k němu sladký dar sjel po skluzavce.
Zdroj: Adweek
Kam dál?
Sušenky mají tu zrádnou vlastnost: obvykle vám jedna nestačí. U Oreo je to samé i s kampaněmi. Podívejte se na psychedelické reklamy na sušenky Oreo od uznávaných ilustrátorů nebo na to, jak Sušenky Oreo a knihkupectví Barnes & Noble lákaly na omalovánky pro dospělé.