Sušenky Oreo instalovaly do zdi v centru New Yorku dveře vedoucí do magického světa

4. 2. 2016 | Petr Michl
Vypadá to jako obří sušenka Oreo přilepená na jednu z cihlových zdí v centru New Yorku. Ve skutečnosti se ale jedná o dveře, které lze odsunout a dostat se „do jiného světa".

 

Vypadá to jako obří sušenka Oreo přilepená na jednu z cihlových zdí v centru New Yorku. Ve skutečnosti se ale jedná o dveře, které lze odsunout a dostat se „do jiného světa".

Takto nápaditě pojala značka Oreo uvedení svého nového produktu Filled Cupcake Oreo. Zmíněné dveře nazývá „Zázračným Oreo trezorem". Kdokoliv, kdo se k němu přiblížil včera před půl sedmou večer, dostal testovací balení několik dní předtím, než se nová příchuť dostane do regálů obchodů.

Média a fanoušci, kteří se dnes staví, dostanou šanci otevřít dveře ve tvaru sušenky Oreo, a uvidí, jak balíček nových produktu Filled Cupcake Oreos přicestuje rovnou do jejich rukou, čerstvý z magického světa příchutí Oreo," popsala aktivační akci, na níž se podílely agentury Weber Shandwick this, Iontank, 360i, The Martin Agency a Cara, sama značka náležící pod potravinářského velikána Mondelez.

Jedná se především o velmi chytrou formu PR. Uvedení nové příchuti sušenky není zrovna téma, které by bylo magnetem pro masmédia. Když se z něj ale udělá událost ve veřejném prostoru, která v sobě nese kus magie továrny na čokoládu od Willyho Wonky, jde o úplně jiný příběh.

Následující fotografie ukazují, že na kouzle okamžiku se podílelo i to, že balíček se sušenkami nedala do rukou žádná hosteska. Každý zájemce musel zatáhnout za velkou červenou páku, a až poté k němu sladký dar sjel po skluzavce.



Zdroj: Adweek

 

Kam dál?

Sušenky mají tu zrádnou vlastnost: obvykle vám jedna nestačí. U Oreo je to samé i s kampaněmi. Podívejte se na psychedelické reklamy na sušenky Oreo od uznávaných ilustrátorů nebo na to, jak Sušenky Oreo a knihkupectví Barnes & Noble lákaly na omalovánky pro dospělé.

Štítky dokumentu: Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: