Svěrákův Kuky měl i přes dobré PR vlažný start

25. 5. 2010 | ITO
Film Jana Svěráka Kuky, který se vrací k tradiční české animaci, měl i přes poměrně vydařené PR v českých médiích a pochvalné recenze více než vlažný start. Naznačují to alespoň čísla, který uvolnil distributor snímku, spoelčnost Falcon. Podle ní zatím přišlo na Kukyho necelých 38 tisíc diváků - což je v porovnání s například Vratnými lahvemi spíše podprůměr.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.kukysevraci.cz

Film Jana Svěráka s názvem Kuky se vrací, který se vrací k tradiční české animaci, měl i přes poměrně vydařené PR v českých médiích a pochvalné recenze více než vlažný start. Naznačují to alespoň čísla, který uvolnil distributor snímku, spoelčnost Falcon. Podle ní zatím přišlo na Kukyho necelých 38 tisíc diváků - což je v porovnání s například Vratnými lahvemi spíše podprůměr.
Důvodem tak může být malá dětský cílová skupina a špatná strategie při komunikaci snímku směrem k dospělému divákovi.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: