Sycená porážka nebo slané výčitky. Upřímné obaly nezdravých jídel pomáhají kanadské posilovně při náboru nových členů

20. 9. 2018 | Kristýna Vozková
Na tyhle brambůrky chuť mít nebudete. Připomenou vám, proč byste „Slané výčitky” neměli jíst a jsou zároveň vstupenkou do posilovny.

Jste ten typ lidí, co bere na začátku ledna fitness centra útokem a po pár návštěvách se vrací zpátky na gauč k televizi a brambůrkům? Novoroční předsevzetí málokdy vydrží, hlavně když máte kladný vztah k čokoládě nebo hranolkům a neradi se potíte u cvičení. Vancouverská posilovna Tight Club se však rozhodla bojovat s lidskou mlsností a lenosti originálním způsobem a oblíbené nezdravé dobroty proměnila ve volné vstupenky do fitness centra.

Ve spolupráci s agenturou Rethink tak vznikla speciální „junk food” edice, která nazývala produkty skutečnými, nebo přinejmenším více výstižnými jmény. Místo brambůrků, sody a čokolády jste si tak mohli pochutnat na „Slaných výčitkách”, “Sycené porážce” nebo “Cukrové ráně”.

 

Všechny tyto dobroty vás ale místo ke konzumaci vybízely k návštěvě Tight Clubu. Kampaň si kladla za cíl kromě získání nových klientů také poukázat na to, že dobroty, pro které se často vydáváme i v nočních hodinách do ledniček a spižíren, nejsou pro naše tělo tím pravým ořechovým a že bychom měli usilovat o nalezení rovnováhy mezi zdravou stravou, cvičením a příležitostným mlsáním. Prezident Tight Clubu a hlavní trenér, Keighty Gallagher, na adresu kampaně dodal: „Jsou to potraviny, které lidé milují, ale zároveň se kvůli jejich konzumaci cítí provinile. V kombinaci se zdravým stravováním a pohybem tomu tak ale být nemusí.”

Tight Club tak vytvořil unikátní offline kampaň, do které se zapojily obchody s potravinami v blízkém okolí posilovny. Více než 100 unikátních balení bylo ukryto v jejich regálech mezi běžným zbožím. Podařilo se jí tak zacílit na ty, kteří to nejvíce potřebují, v místě, kde to bylo nejvíce relevantní. Zároveň vancouverským lenochům zpříjemnila shazování povánočních kil a šířila osvětu o zdravějším životním stylu. Balíčky byly zároveň pozvánkou na vstup do fitcentra. Nejde tak ani o to, co jíte, ale spíše o to, abyste navázali zdravější vztah s jídlem a sportem a necpali se zbytečně. Pro fitnes centrum zcela odlišný způsob propagace než je obvyklé.

 Zdroje: lacriaturacreativa.com, dailyhive.com, designboom.com

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: