Ta, ta, ta, ta! Do reklamy investoval loni mezi nábytkáři nejvíce XXXLutz

4. 3. 2025 | redakce, TZ
Téměř 421 milionů korun. To je ceníková hodnota reklamy, kterou loni inzeroval XXXLutz. Podívejte se na srovnání s TOP 5 firmami v nábytkářském segmentu.

Výzkumná agentura Nielsen opět připravila pravidelný přehled ze svého monitoringu reklamy Ad Monitoring. Tentokrát se zaměřila na TOP 5 značek v segmentu Nábytek v období leden-prosinec 2024.

Značky v TOP 5 zůstávají v porovnání s rokem 2021 v období leden-prosinec nezměněné, promíchalo se však pořadí na prvních třech místech. Tehdy vedl ASKO nábytek. Zajímavostí je, že značky XXXLutz a Möbelix na 1. a 2. místě spadají pod jednoho zadavatele. Celkový objem investic do reklamy v tomto segmentu narostl oproti výše zmíněnému roku o více než polovinu. 

Tip redakce

XXXLutz se svého reklamního tempa nehodlá vzdát ani letos. Před několika týdny přišel s novou kampaní, která je, co se týče kreativity zpracování, vyloženě nudná. Přesto bude pravděpodobně dobře fungovat. Může za to po delší době znovu použitý popěvěk: "Ta, ta, ta, ta."

Ten je tzv. ušním červem, který lidé nedokážou vyhnat z paměti ani léta poté, co ho slyšeli poprvé. A navíc tvoří jasnou asociaci se značkou. 

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: