TED opět hledá reklamy pro Ads worth spreading
Nezisková organizace TED už po druhé pořádá projekt zvaný Ads worth spreading. Bude hledat deset nejzajímavějších reklam, které by stály za další šíření.
Organizace vyzvala v pondělí všechny výrobce, agentury, značky a kreativní tvůrce, aby posílali od 15. října do 31. prosince tohoto roku své přihlášky. Rozhodujícím kritériem nebude profesionální zpracování, ale především nápad a inovace.
Pro záruku kvality se TED spojil s odborníky na reklamní průmysl a vytvořil šest týmů. Skupinky budou aktivně vyhledávat a poté navrhovat ty nejzajímavější a nejnápaditější reklamy.
Desítka nejlepších reklam pak dostane svůj prezentační prostor na konferenci TED 2012, která se uskuteční v březnu příštího roku v Kalifornii. Reklamy rovněž poběží na stránkách YouTube a na TED.com. Internetový server sloužící pro sdílení video souborů je jedním z partnerů celé akce.
Zdroj: www.mashable.com, www.adweek.com