Tenisky z konopí boří Hithit. Už se na ně vybralo více než milion korun

11. 10. 2018 | Petr Michl
Konopí táhne a to dokonce i na teniskách. Kampaň značky Bohempia na Hithitu se řadí mezi nejúspěšnější české crowdfundingové projekty.


Zdroj: Bohempia / HitHit.cz

Na crowfundingovém portálu Hithit.cz padl koncem minulého týdne další rekord. Zasloužila se o něj česká firma Bohempia s kampaní na barefoot tenisky z technického konopí, kterou fanoušci během prvních pár hodin podpořili částkou přesahující půl milionu korun. Začátkem tohoto týdne pak byla překonána i hranice jednoho milionu.

Web HitHit.cz během své necelé šestileté existence pravidelně ukazuje, že se skrz crowfunding v České republice dají vybrat i velké finanční obnosy. Devět zdejších projektů už v minulosti dokázalo překonat milionovou hranici. Prozatím nejúspěšnější byl projekt Nakopni Jatka, který získal více než 2,4 milionu korun. Loňským rekordmanem byla kampaň Tondy Blaníka, kterému lidé poslali více než 1,9 milionu korun. Za celou dobu existence se na Hihitu podařilo vybrat už více než 146 milionů korun.


Zdroj: Bohempia / HitHit.cz

Řady „milionových“ projektů nyní rozšířila i aktuální kampaň české ekologicky smýšlející módní značky Bohempia, která momentálně boří Hithit s novinkou v podobě barefoot konopných tenisek. Fanoušci si už během několika prvních hodin kampaně stihli zakoupit tenisky z technického konopí za více než půl milionu korun. K překonání tři čtvrtě milionové hranice pak projektu stačily pouhé tři dny, milion se povedl vybrat za necelý týden.

Jedním z faktorů, které přispěly k takovému úspěchu, může být to, že zakladatel značky Tomáš Rohal ve videu na HitHitu férově přizná, že se jim první dvě verze barefoot boty nepovedly. Přináší ale zároveň autoritu v oboru, která rozptyluje obavy, že by to nemělo vyjít ani napotřetí.

Důležitým faktorem z pohledu cílové skupiny konopných barefoot bot pak je i to, že jsou vyráběny v Česku, konkrétně ve Svitavách.


Zdroj: Bohempia / HitHit.cz

„Podnikatelské projekty zažívají na Hithitu velký boom, do značné míry je to reakce na dnešní ekonomickou situaci, kdy řada lidí má volné peníze a ráda podpoří firmy a jejich crowdfundingové kampaně bez nároku na podíl ve firmě. Nestanou se tedy investory, ale v kampani si předplatí buď produkt nebo službu,” říká jeden ze zakladatelů portálu Pavel Eichler.

Díky tomuto enormnímu zájmu se společnost Bohempia, jejíž kampaň potrvá až do konce října, aktuálně rozhodla fanouškům nabídnout i nové extra varianty odměn. „Podle reakcí přispěvatelů vidíme, že je velký zájem o další barevné kombinace. Rozhodli jsme se tedy přidat ještě další tři varianty, které jsou bestsellery mezi našimi ostatními teniskami. Nové barevné kombinace jsme přidali ve chvíli, kdy se podařil vybrat milion korun. Díky vyšší částce jsme schopni navýšit produkci a vyrobit další produkty. Na dalších rozšířeních odměn pracujeme, zaskočila nás rychlost vývoje kampaně, tak v tuto chvíli ještě nemáme vše zcela připravené. Brzy je ale zveřejníme,“ vzkazuje fanouškům Tomáš Rohal z Bohempia. 

Štítky dokumentu: Budování značky Startup

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: