Trofej z 3D tiskárny jako odměna za ranní vítězství? Proč ne!

6. 2. 2014 | Irena Šovčíková
3D tiskárna může být i prostředek pro marketingovou kampaň. BelVita ji využila pro vytvoření speciálních trofejí pro svoje fanoušky na Twitteru.

Pokud nejste zrovna ranní ptáče, rána pro vás mohou být těžká. Vyhrabat se z postele, pořádně se nasnídat nebo se dostat včas do práce může být mnohdy těžší než vystoupat na Mt.Everest. A takový výkon  si logicky zaslouží i pořádnou trofej, že? Výrobce energetických sušenek BelVita si to uvědomuje, a tak spustil skvělou Twitter kampaň. Kromě dobrého pocitu ze sebe sama díky ní někteří šťastlivci získali také originální trofej vytvořenou na 3D tiskárně.

BelVita jsou sušenky, které jejich konzumentům mají dodávat energii na celé ráno. Na oslavu energie, kterou zákazníci získají se BelVita rozhodla spustit kampaň MorningWin. Kromě tradičního televizního spotu tato kampaň probíhala na sociální síti Twitter, kde měli uživatelé pod hashtagem #morningwin posílat svoje ranní výkony a úspěchy. Některé z ranních výher pak herci nasimulovali před 3D skenerem. 3D tiskárna pak tyto situace "vytiskla" a vznikla figurka. Stačilo už jen přidat zlatou barvu, skutečnou trofej a cedulku se jménem a odměna mohla být poslána autorovi daného vítězství. Hezký způsob, jak vyzdvihnout důležitost pořádné ranní energie a zároveň udělat někomu radost.

Jenže vytvořit takovou trofej pro každého by bylo extrémně náročné. Pro ty, na které se neusmálo štěstí tak obdrželi alespoň virtuální pohár, nebo certifikát. „Když se nad tím zamyslíte, každé ráno má svůj moment vítězství, jako když najdete dvě stejné ponožky. Jsme pyšní, že můžeme oslavit tyto ranní úspěchy integrovanou kampaní. Pomocí všech použitých elementů belVita rozšiřuje dobrou ranní náladu mezi své zákazníky i dále." Uvedl Kevin Brady z agentury Droga5, která na kampani spolupracovala.

Ačkoliv není využití 3D tiskárny v marketingu úplně běžné, belVita není první, která tuto možnost vyzkoušela. Loni v srpnu se izraelská pobočka Coca-Coly v rámci uvedení menší verze nápoje rozhodla pozvat do své továrny ty, jenž se ve speciální mobilní hře ve stylu tamagochi a The Sims dařilo nejlépe. Výherci pak prošli plným skenem a díky 3D tiskárně získali vlastní, velmi přesnou miniaturu sama sebe. Jednodušše zážitek, na který se nedá zapomenout.


Více o tomto počinu si můžete přečíst v článku První využití 3D tisku v marketingu. Nechte si vytvořit vaše „mini já".

Zdroj: DigitalBuzzBlog, #MorningWin


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: