Útraty za reklamu byly v Číně rekordní
16. 2. 2010
| ILE
Čínský trh posílil v roce 2009 v otázce útrat za reklamu o 19 % na přibližných 120 miliard dolarů. Stát se tak praděpodobně v letošním roce stane čtvrtým nejsilnějším reklamním trhem. Prohlásila to společnosti Zenith Optimedia.
Největěší progres by měl nastat u televizní reklamy, jež má podle prognostiků v Číně stále rezervy. Meziroční nárůst by tak mohl činit až 20%. Online reklama poroste konstatním tempem 12%, pokud nenastanou větší změny na trhu. Printová reklama by mohla posílit o 4 %, rozhlasová pak o 6 %.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Čínský trh posílil v roce 2009 v otázce útrat za reklamu o 19 % na přibližných 120 miliard dolarů. Stát se tak praděpodobně v letošním roce stane čtvrtým nejsilnějším reklamním trhem. Prohlásila to společnosti Zenith Optimedia.
Největší progres by měl nastat u televizní reklamy, jež má podle prognostiků v Číně stále rezervy. Meziroční nárůst by tak mohl činit až 20%. Online reklama poroste konstatním tempem 12%, pokud nenastanou větší změny na trhu. Printová reklama by mohla posílit o 4 %, rozhlasová pak o 6 %.
Čína by se tak měla zařadit na čtvrté místo za USA, Japonsko a Německo.