Vánoce v listopadu? Ano a pěkně šílené
Jediný, kdo se nemůže dočkat Vánoc, jsou pravděpodobně děti. Ostatní snáší vánoční období většinou s povzdechem a zaťatými zuby. Naštěstí zde máme reklamy, které nám sice Vánoce nevyženou z mysli, ale zato zaručeně pobaví.
Klasická vánoční koleda Rolničky (Jingle Bells) už byla přezpívaná a na různé nástroje zahraná nesčetněkrát. Melodii téhle písničky hrají například i basketbalisté díky tříbodovým hodům na koš. Ale Kmartu se podařilo přeci jen najít nový způsob a ještě u toho dělá reklamu na pánské spodní prádlo.
Inspiraci má toto video pravděpodobně ve jednom z vánočních vystoupení skupiny Chippendales.
Coca-Cola zase hraje na strunu retra a nostalgie. Na speciální stránce si v tomto období můžete navrhnout vlastní ošklivý vánoční svetr. Na výběr je sice z omezeného množství vzorů a barev, ale možné kombinace jsou v podstatě nekonečné. Takže pokud jste vždycky chtěli svetr s pečeným krocanem a sobem, jen jste ho nikde nesehnali, tak teď už nemusíte smutnit a můžete si jeden takový exemplář virtuálně uplést. S výtvory se dá na stránkách i soutěžit. Stačí se dostat do top 100 s nejvyšším počtem nasbíraných hlasů. A odměna je jistá. Výherci dostanou svoje výtvory v reálné podobě!
Pod kreativou této kampaně je podepsaná reklamní agentura Droga5.
Pozadu nezůstávají ani výrobci alkoholu. Balet Louskáček a jeho vánoční tematiku využila v reklamním spotu společnost Bailey's. Tento dvouminutový minifilm o dámské jízdě, kterou naruší svým neurvalým chováním pár baleťáků, byl v Británii promítán poprvé v reklamní pauze během filmu Černá labuť. Za provázanost s obsahem tleskáme, stejně tak za provedení.
A pokud máte raději tradičnější pojetí Vánoc, i ty se dají v reklamách užít do syta. Podívejte se třeba na reklamu britského maloobchodního řetězce John Lewis.
Zdroje: www.adweek.com, www.mashable.com