Vědí matky marketérů, co jejich děti skutečně dělají? Ne příliš
10. 5. 2015
| Petr Michl
Ví vaše máma, co vlastně děláte za práci? U marketérů to nemusí být úplně samozřejmé. Podívejte se na humorné video ke Dni matek, které to připomíná.
Vědí matky marketérů, co jejich děti skutečně dělají? Ne příliš. Ukazuje to i video kreativní agentury MRY. Její zaměstnanci se k příležitosti Dne matek rozhodli ohledně své profesní volby vyzpovídat na dálku ženy, které jim daly život. Ani jedna z nich nedokázala správně pojmenovat konkrétní pozici svého potomka a to nejbližší označení znělo: „Dělá online reklamu skrze počítač."
Schválně se u příležitosti dnešního Dne matek zeptejte i vašich rodičů. Možná dopadnete lépe než „tvůrce otravných reklam, co vyskakují na internetu". Asi si ale musíme přiznat, že nevědomost je v tomto případě velmi častá. Pro naše mámy je důležité především to, že se nám daří. I když je to třeba v odvětví, kterému ani trochu nerozumí. A i za to je máme rádi.
Štítky dokumentu: Virální marketing