Vsadit na celebrity se Applu vyplatilo, reklamní kampaň sklízí úspěchy

30. 4. 2012 | Bednářová Daniela
Siri, Samuel L. Jackson a Zooey Deschanel vzbudili u zákazníků kladné ohlasy.

Použít celebritu v reklamě je dost riskantní tah. Někdy se totiž zdá, že tento koncept reklamní agentury tak nějak nadužívají. Je také třeba celebritu správně zvolit, aby byla mezi lidmi oblíbená a nevzbuzovala protichůdné reakce. Třeba při letošním superbowlu se to slavnými tvářemi v reklamní pauze jen hemžilo a Elton John ve směšném kostýmu opravdu nemusel ve všech vzbudit touhu po plechovce Pepsi.

 

Když Apple přišel s novou reklamní kampaní na inteligentní software pro komunikování s mobilním přístrojem za pomoci hlasu Siri, nevzbudil úplně kladné ovace. Jak ale dokazují výsledky výzkumu společnosti Ace Metrix, která se zabývá efektivitou reklam, u zákazníků měly spoty s hercem Samuelem L. Jacksonem a zpěvačkou a herečkou Zooey Deschanel úspěch.
Hned po svém spuštění se stala nejefektivnější reklamní kampaní týdne a nevede si špatně ani v dlouhodobějším žebříčku. Reklamy s americkými celebritami, které si povídají s telefonem, se umístily hned za kampaní na Samsung Galaxy Note.

 

I v porovnání s ostatními reklamními kampaněmi, které společnost Apple v letošním roce uvedla, je úspěch nových spotů zřejmý. Narozdíl od dřívější kampaně reklamy s hollywoodskými hvězdami úspěšně oslovily i mladé ženy. Předchozí spoty byly totiž zaměřené spíše na technické aspekty a to se u žen nesetkalo s takovou odezvou.

Zdroj: www.adage.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: