Whiskas: připravte svou kočku na světovládu
Máte pocit, že jsou kočky všude kolem vás a vídáte je stále častěji? Tento pocit je naprosto správný. Kočky se totiž rozhodly ovládnout svět. Dokonce mají vlastní Kočičí technologický institut (the Kat Institute of Technology), alespoň tyto informace nově přinesla značka kočičího krmiva Whiskas ve spolupráci s kreativní agenturou AMV BBDO.
Během celé kampaně Whiskas a AMV BBDO spolupracovaly s řadou specialistů na péči o kočky a veterináři a využily i data z nejčastěji kladených otázek, které chovatelé koček hledají na internetu. A z této spolupráce vzniklo celkem 6 edukativních videí a 13 animací.
Jaké mají kočky plány a na co je potřeba dávat pozor, zjistíte z videí níže.
V úvodním videu jsou kočky přivítány na univerzitu a vyzvány, aby rozvíjely svůj potenciál.
Součástí kampaně je série originálních a roztomilých videí, které mimo jiné radí lidem, jak správně pečovat o jejich génia s kočičí tváří. Základem je projevovat lásku tím správným způsobem. Tedy uvědomit si, že láska nevychází ze srdce, ale z žaludku, a proto poskytnout kočkám zdravou a vyváženou stravu.
Dalším důležitým krokem pro péči o kočku je ujistit se, že zůstane v kontaktu se svým vnitřním kotětem. Kočky jsou totiž úžasné a na jejich zevnějšku stárnutí nepoznáte. Kočičí technologický institut dbá na to, aby se kočky vždy cítily skvěle. Dopomáhají k tomu například masáže a odpočinkové místnosti. Nicméně správná výživa úměrná věku je základem.
Zajímavé je, že i na kočičí univerzitě se musí dodržovat pravidla. Například s laserem se nesmí hrát bez dozoru, oddělení mořské biologie neslouží coby výdejna pamlsků na svačinu, jídlo pro dospělé nesmí jíst kočky mladší 12 měsíců a samozřejmě velmi důležité pravidlo – veškeré návrhy pro ovládnutí světa musí být předány správnému oddělení.
Kočičí institut ovšem není jen plný pravidel. Právě naopak, nabízí kočkám i řadu vyžití. Aby si udržely dobrou kondici, musí si i hrát a trénovat mozek. Na univerzitě například využijí i telepatii.
Důležitá je ovšem i pravidelná a vyvážená strava. Na Kočičím institutu tuto část péče o kočky obstarají speciálně naprogramované robotické ruce, ale ve videu najdete i tipy, jak se starat o svou kočku, pokud ještě takové pomocníky doma nemáte.
Jak jsme zmínili v úvodu, součástí kampaně je i 13 animací, které mají pomoci chovatelům, aby se lépe starali o své kočičí společníky.
Celá kampaň navazuje na projekt z toku 2015 s názvem Univerzita pro koťata. Tato kampaň ovšem běžela pouze ve 14 obchodech, zatímco Kočičí technologický institut je cílen na globální publikum. Což je pochopitelné, když za ním stojí kočičí snaha o světovládu.
„Tato kampaň je dalším krokem na naší cestě, abychom pomohli zákazníkům pochopit, jak ukojit kočičí zvědavost," uvedla manažerka značky Whiskas pro Evropu, Katie Griffithsová, a dodala: „Každý měsíc je na internetu vyhledáváno 30,4 milionu dotazů souvisejících s kočkami. Tyto dotazy začínají od toho, čím krmit kočku, až k dotazům, jak si vybrat správné plemeno. Coby jedna z nejdůvěryhodnějších značek v oblasti péče o kočky, chceme pomáhat majitelům koček právě v těchto důležitých momentech."
Kreativní ředitelé z agentury AMV BBDO, Richard McGrann and Andy Clough, k celé kampani doplnili: „Často máme podezření, že vesmír tajně řídí kočky. Kočičí technologický institut si jemně utahuje z technologického průmyslu s jejich funky kancelářemi a funky nápady. Je to jako kdyby někdo dal kočičí dvířka na dveře v Silicon Valley."
Ať už těmto videí budete přikládat váhu či ne, internetová komunita získala nová kočičí videa, kterými se může bavit.