Žádný voňavý papír, Old Spice dal do magazínu GQ parfémované sako

26. 3. 2018 | Kristýna Vozková
Pryč s nudnými parfémovanými papíry. Do vzorku vůně Red Collection od Old Spice se můžete obléct a pak jej klidně vyhodit do koše

Reklamu na parfém v tištěném magazínu nemusí nutně doplňovat jen ovoněný růžek luxusního papíru. Alespoň ne v případě Old Spice a jejich nové Red Collection. Do jejích prémiových vůní „premium scents” se mohou pánové doslova zahalit. Součástí kampaně značky jsou totiž jednorázová papírová saka, díky kterým si mohou na vlastní kůži vyzkoušet vůni a luxusní život kapitána z reklamy na Old Spice. A potom? Mohou jej jednoduše vyhodit do koše.

Jednorázové papírové sako se objeví u nejednoho influencera a fashionisty. Vyzkoušet ho mohou ale také američtí předplatitelé magazínu GQ v čísle pro následující měsíc.

S nápadem přišla agentura Wieden + Kennedy Portland a voňavá propagace navazuje na reklamu, kterou Old Spice promítal v rámci kampaně na Grammy Awards. Ta vypráví ve francouzštině příběh dívky, která se do úžasně vonícího kapitána v červeném svetru zamilovala natolik, že po něm pojmenovala svého psa.

Janine Miletic, která zastává pro Old Spice pozici brand director ve společnosti Procter & Gamble, řekla o červené kolekci: V našem týmu máme několik věhlasných tvůrců parfémů z celého světa. Kampaň na vůně za pomoci lehké parodie boří mýtus, že prémiové vůně dostanete jen v luxusních flakónech, v luxusních obchodních domech ve Francii a za přemrštěnou cenu.”

Většina značek pánských parfémů už opustila komunikační linku, kdy se muž postříká parfémem a ženy mu padají omámeny k nohám. Reklamy Old Spice jsou ale dlouhodobě natolik parodické, že jim projde už téměř cokoliv a ještě to vyzní jako odvážný a skvělý nápad. A přesně mezi ty se dá řadit i voňavý papírový blazer.

Zdroje: adweek.com, youtube.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: