Značka Tommee Tippee vytvořila čistící ubrousky z textů, které radily rodičům, jak vychovávat děti
Mladí rodiče se časem stanou tak alergičtí na rady o výchově dětí, že by jimi nejradši vytřeli zadnici své nezbedné ratolesti. Tommee Tippee, společnost zabývající se produkty pro nemluvňata, to všem rodičům umožnila. Vytvořila totiž limitovanou edici dětských hygienických ubrousků Advice Wipes, které vznikly právě z textů rad pro rodiče.
Advice Wipes byly vytvořeny z mixu recyklovaných knih, magazínů, článků a vytisknutých příspěvků na blogu. Nejsou však určeny k prodeji veřejnosti (prozatím). Byly vytvořeny ke speciální distribuci jako součást kampaně #ParentOn od agentury McCann. Smyslem kampaně je dát rodičům dostatečné sebevědomí k odložení knih a k větší důvěře vlastním instinktům ve výchově dítěte.
Jedna z replik, který byla již dříve použita zní takto: „Lidé měli děti i 200 000 let předtím, než byla vydána první kniha o rodičovství.“ Kreativní ředitel Eric Silver ke kampani uvedl pro Adweek: „Jen se snažíme mladým rodičům říct, že na to mají a sami ví nejlépe, co dítě potřebuje.“ Nejenom, že tu dříve nebyly knihy, ale ani internet, který by před půl stoletím, kdy Tommee Tippee vzniklo, pomohl zesílit tlak na rodiče tak, jak to dnes dělá stránka #ParentOn.
Na jednom Tumblr příspěvku stojí: „Když člověka napadne nějaká otázka o vychovávání dětí, tak sám brzy přijde na odpověď. Byl tu rodič a dítě. Byl tu instinkt a také Tommee Tippee. Už 50 let tvoříme produkty, které jsou chytré, jednoduché, inovativní a intuitivní. Už 50 let pomáháme rodičům vychovávat děti tak, jak k tomu byli předurčeny.“
V odvětví produktů pro děti se investovalo mnoho peněz, aby se rodiče cítili nejistí a jejich produkty mohly posloužit jako lék. Hrstka z nich, v čele se společnostmi Similac a Plum Organics, si jsou tohoto fenoménu vědomi a snaží se ho využít k vlastnímu dobru.
Kampaň od Tommee Tippe je první, která hlásá, že si rodiče bez problému vystačí sami. A dělá to ve velmi přátelském a vtipném duchu s prvky jako jsou právě Advice Wipes, které na sebe strhávají pozornost. Silver ještě dodal: „Přišlo nám vtipné, když všechny ty rady vezmeme a skutečně je použijeme k vytření zadku nemluvňat.“