#EpicWin: Portál Monster vyhrál nejlepší reakci na Super Bowl fingovanou hloupostí
Uživatelé sociálních médií čekají na přešlapy značek jako supi. Lidé komunikující na Twitteru za portál s pracovními nabídkami, Monster, si to uvědomují a po utkání Super Bowlu dokázali škodolibou přirozenost uživatelů využít ve svůj prospěch. Udělali ze sebe zdánlivě hlupáky, ale ve skutečnosti jen dokázali svou chytrost.
Jejich followeři viděli ve feedu na Twitteru náhled výše s gratulací k výhře týmu Seattle Seahawks, přičemž Super Bowl ve skutečnosti vyhráli New England Patriots. Následovala pochopitelně vlna retweetů od posměváčků a hashtagy #BigGame nahradily spíše zvolání #LOL či #fail. Výsměch si ovšem zasloužili spíše ti, co byli tak rychlí s odsudkem. Po rozbalení obrázku se nachází v jeho spodní části chytře schovaná propagace podnikání Monter se sloganem: „Nehledě na to, proč hledáte novou práci, pomůžeme vám najít lepší." Dodatek v závorce „(Congrats New England)" pak prozrazuje, že tady se o žádné zmatení výsledkem zápasu nejedná - jen o vychytralost, která zařídila příspěvku viralitu.
Congratulations Seattle from http://t.co/sPr4G1gHup! #biggame pic.twitter.com/eAa59yw1om
— Monster (@Monster) February 2, 2015
Povedená reakce značky sušenek Oreo na Twitteru na výpadek proudu právě během Super Bowlu v roce 2013 je brána jako jeden z milníků v tzv. real time marketingu. Od té doby berou velké značky události přitahující pozornost velkého množství fanoušků jako příležitost komentovat jejich vývoj a přitáhnout pozitivní sentiment na svou stranu. I tato „kulišárna" tak není dílem nějakého brigádníka s účtem na Twitteru, ale velké komunikační agentury BBDO New York. Přinesla portálu Monster více než 4300 retweetů a přes 2500 favorites. Chytrost je totiž zajímavá, ale až vychytralost, která se zpočátku tváří jako hloupost, se vyvažuje v sociálních médiích zlatem.
Zdroj: AdWeek