Apple představuje Jednu noc na zemi
Apple vydal novou kampaň outdoorových reklam s názvem „Shot on iPhone“ (vyfoceno na iPhone, pozn. redakce). Ta má poukázat na fakt, že low-light kamery na modelu iPhone 7 nabízí přitažlivější fotografie i za nízkého osvětlení.
Společnost Apple vyzvala své příznivce, aby se konkrétně 5. listopadu 2016 vyfotili po setmění. A ze snímků pořízených během jediné noci na 6 kontinentech vytvořil velkolepou koláž. Snímky zachycují nejrůznější kouty země: od ulice v Miláně přes Šangaj až po ledové jeskyně na Islandu.
Na sérii všech snímků se můžete podívat v krátkém noir videu níže.
Někteří fotografové podstoupili extrémní podmínky, aby mohli pořídit jedinečný snímek. Například fotograf z Chicaga Reuben Wu cestoval na Jávu, aby zachytil 130 aktivních vulkánů pomocí iPhonu připevněného k dronu. Ruairidh McGlynn cestoval celou noc na psím spřežení, aby zachytil arktickou krajinu.
Tato kampaň skvěle cílí na milleniály, kteří jsou často posedlí se zaznamenáváním každé své aktivity pomocí svého telefonu a současně často zůstávají vzhůru po setmění.
Jednotlivé fotografie jsou skutečně úchvatné, některé se objeví na billboardech ve 25 zemích světa. Na vybrané snímky se můžete podívat níže.