Apple využil k propagaci nových AirPods Pro obří sochy tanečníků. Nejdřív jimi zmátl okolí a potom jim nasadil sluchátka
Společnost Apple svou globální outdoorovou kampaní spojenou s uvedením nových bezdrátových sluchátek lidem pěkně zamotala hlavy. Doslova přes noc totiž nechala na budovy některých svých prodejen ve známých světových metropolích nainstalovat až 40 metrové billboardy v podobě gigantických tanečníků v pohybu. Bez jediného nápisu, bez loga.
Až do 28. října. Ihned po uvedení novinky na trh totiž každý z tanečníků na billboardech postupně „nafasoval” své zbrusu nové AirPods Pro. Tyto varianty zobrazující kromě samotného produktu i jednoduchý nápis a logo byly k vidění mimo jiné v Londýně, Tokiu, Paříži, Dubaji nebo Miláně.
Některé z nich byly spíše tradiční, jiné však svým tvarem přesahovaly standardní formát billboardu a umělcům z nich například „vyčuhovala” ruka nebo noha. Stejně jako v případě propagace původních AirPods, kde si ve spotu zahrál americký tanečník Lil Buck, se značka i zde snažila akcentovat pohyb, který je s hudbou neodmyslitelně spjatý.
Kampaň tak má ilustrovat emocionální propojení hudby a pohybu, i to, že jdou někdy tak trochu za předem stanovené hranice. AirPods Pro uživatelům nabízejí novou zkušenost s poslechem hudby. Jsou vybavena silikonovými čepičkami pro potlačení okolního hluku a zároveň nabízejí i transparentní režim, ve kterém bude uživatel i nadále slyšet vše, co se kolem něj děje. Měla by tak podle společnosti zprostředkovat doslova pohlcující zážitek, který člověka přiblíží hudbě a přiměje ho třeba i k neobvyklým tanečním kreacím.
Zdroje: musebycl.com, lbbonline.com, adweek.com, mumbrella.asia,