Bageterie Boulevard připravila 'chudou' bagetu Hladový umělec. Výtěžek z ní věnuje kulturním institucím

22. 10. 2020 | Petr Michl
Souhlasíte s prezidentovým názorem, že „umělci vytvořili svá nejkrásnější díla tehdy, když byli hladoví“? V Bageterii Boulevard nikoliv. Připravili bagetu jen s máslem a sýrem. Z každého prodaného kusu věnují 10 Kč na pomoc divadlům.
59% manažerů očekává v roce 2020 stejný nebo vyšší rozpočet na PR. 1
  • Jakou strategii zvolit pro vaši značku?
  • Jak vyhodnocovat efektivitu PR?
  • Jak dosáhnout nejlepších výsledků?
  • Jak prosazovat obsah do médií?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 1 zdroj: PR Klub 5/2020


Zdroj: Bageterie Boulevard

Slova prezidenta republiky o tom, že umělci tvoří nejlepší díla, pokud jsou hladoví, obletěla celou republiku. V reakci na toto prohlášení uvádí Bageterie Boulevard na své pulty bagetu Hladový umělec. Ta není určena jen pro „hladové umělce“, ale pro všechny, kteří mají rádi kulturu a není jim lhostejná. 10 Kč z této bagety totiž Bageterie Boulevard věnuje divadlům, se kterými dlouhodobě spolupracuje.

Samotná bageta, která se skládá z pečiva, másla a sýru maasdamer, stojí 59 Kč a je dostupná na všech 45 pobočkách Bageterie Boulevard v ČR nebo skrze její rozvoz BBdomu.cz. Koupí každé bagety zákazníci přispějí částkou 10 Kč na pomoc divadlům, která musí být v současné době uzavřena.

Co vedlo ke vzniku nové bagety, objasňuje Martina Hájková, marketingová manažerka Bageterie Boulevard:

„Slovy naší kampaně: Někdo mazaný prohlásil, že umělci vytvořili svá nejkrásnější díla hladoví. Tak jsme dali pár zkoušek a posíláme na scénu speciální bagetu. Jednoduchou, ale moc dobrou. My v podhradí totiž hladové umění nebaštíme a myslíme na ty, kdo se uměním v této těžké době živí,“ a doplňuje: „Tato akce má za účel pomoci divadlům, která, na rozdíl od nás, nemohou pokračovat v provozu alespoň přes prodejní okénko. Proto jsme se rozhodli rychle zavést novou limitovanou edici bagety a touto formou alespoň trochu pomoci české kulturní scéně, o které si, na rozdíl od jiných, myslíme, že si pomoc zasluhuje.“

Někdo mazaný prohlásil, že umělci vytvořili svá nejkrásnější díla hladoví. Tak jsme dali pár zkoušek a posíláme na scénu...

Zveřejnil(a) Bageterie Boulevard dne Středa 21. října 2020

Bageta Hladový umělec navazuje na plán B

Celá kampaň na podporu divadel vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou OAK Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka. Z jejich hlavy pochází také kampaň „Jedeme k těm, kteří jedou dál“ z konce března. Pod tímto mottem tehdy vyrážel mistr Evropy a vicemistr světa horských kol Kristián Hynek s týmem cyklistů ze základny Bageterie Boulevard s batohy plnými polévky za pracovníky odběrových míst. 

Jiří Štěpánek, provozní ředitel Bageterie Boulevard k akci tehdy uvedl:

„Nemůžeme pomoct všem, rozhodli jsme se ale, že denně dodáme porci naší teplé kvalitní polévky těm, kteří pracují obětavě, neúnavně a na rizikovém místě. Děkujeme Kristiánovi a českým cyklistům, že v době nezávodění nabídli svou energii těm, kteří teď nemají sílu ani čas chodit si pro jídlo či nápoje k prodejním okénkům.“

K rozvozu se posléze přidala i řada cyklistů amatérů.


Tip redakce:

Pavla a bagetaPavlína Lubojatzky a její bageta v Bageterii Boulevard 

Bageterie Boulevard rozhodně dokáže se svými bagetami udělat rozruch a umí se i vypořádat s případnými hejtry. Podívejte se, jak se nelibostí vůči bagetě od Pavlíny Lubojatzky z MasterChefa vyrovnala na jedničku


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: