Billboard Coca-Coly na Times Square promítá zvláštní fakta o jménech zaslaných z Twitteru
Coca-Cola se se svými kampaněmi nebojí dobývat veřejné plochy. Tentokrát se vydala na slavné Times Square v New Yorku, aby zde umístila nepřehlédnutelný interaktivní billboard. Venkovní akce navazuje na kampaň „Share a coke“ postavené na sdílení jmen lidí na plechovkách Coca-Coly.
Nová kampaň je především digitální. Značka spolu s Googlem spustila microsite, na které lze zjistit legrační fakta ohledně vašeho jména. Dozvíte se tak například, že jméno Martin zaznělo v 938 písních, pánové se jménem Ben hráli v 1 618 filech od roku 1986 nebo že průměrná Petra ujede na kole 5 mil denně. Rozhraní stránky je hravé a samozřejmě zcela rudé v souladu s brandem největšího prodejce nápojů.
S pomocí agentury Clear Chanel Outdoor pak Coca-Cola vytvořila kampaň na Twitteru. Ti, kdo na poslali na Twitter své jméno společně s hashtagem #Cokemyname, dostali do dvou minut fakta o svém jménu na billboard stojící na Times Square. Odesílatel jména poté dostane zpět fotografii bilboardu pořízenou webovou kamerou na svůj Twitterový účet. Bude tak mít pocit, jako by sám stál na Time Square a pozoroval, jak se promítá jeho jméno. A samozřejmě bude moci tento obrázek dále sdílet a šířit tak povědomí o Coca-Cole. Jde tak o ambiciózní propojení mobilního, digitálního a fyzického světa.
Billboard promítne denně asi dvě stě zpráv. Za poslední dva týdny, kdy je kampaň v chodu, se tak na náměstí objevilo téměř 3000 jmen. Její silnou stránkou je využití sociálních médií a možnosti dalšího sdílení fotografií mezi lidmi.
Tip Tip redakce:
Venkovní reklamy Coca-Coly bývají často velmi inovativní. V této kampani například umožnila lidem pít svůj nápoj přímo z masivního billboardu.
Zdroj: name.shareacoke.com, #Cokemyname