Burger King a KFC se spojují a uvádí BFF Burger
Ve světě fast-foodového občerstvení je mezi hlavními řetězci značná řevnivost. A obzvláště Burger King ji dokáže vtělit i do marketingu, ve kterém se přímo do konkurence opírá. Tentokrát ovšem přichází s opačným přístupem. Spojil své síly s KFC, aby nabídl BFF Burger.
BFF přitom reprezentuje zkratku „Best Friends Forever“. Tato speciální položka bude na menu obou řetězců od 27. listopadu do 16. prosince, a to zatím pouze ve Francii. Složení BFF Burgeru má základ z křupavého salátu, čerstvých rajčat, dvojité porce cibule (smažené a cibulové kroužky) a bílé BBQ omáčky vytvořené pro tuto příležitost. Každá značka ovšem přidá na burger svou typickou ingredienci: Burger King maso grilované na ohni a KFC křupavé kuře.
Za kampaní stojí jedna z největších kreativních agentur ve Francii, Buzzman. Vyřádila se už při teasingu nečekaného spojení. Lidé nacházeli na pobočkách Burger Kingu na tácech kyblíky z KFC a naopak v řetězci plukovníka Sanderse kelímky z Burger Kingu, což se pochopitelně otisklo okamžitě na sociálních sítích.
Zdroj: X / @tititoutouti
Značky pak „přiznaly barvu“ láskyplným spotem se slavnou písní „Why Can't We Be Friends?“ v podkladu. Zaměstnanci obou značek v něm společně zpívají a ztělesňují přátelství, které si bylo těžké jen představit.
Toto spojení oslavuje ale i printová a digitální reklama. Značky v takřka vánočním čase dokážou přeměnit rivalitu v kreativní úhel prezentace vůči klientům. Není ovšem známo, že by tato aktivace měla přesáhnout francouzský trh. Zatím. Láska prý přenáší hory, třeba to bude platit i pro menu přes hranice.
Kam dál?
Ve Francii nejsou živi pouze bagetami. Půtky mezi globálními fast food-řetězci jsou tam vyhlášení. Podívejte se, jak
McDonald's trollí Burger King nebetyčným billboardem.
A také reakci, kdy