Český product placement definitivně schválen

3. 5. 2010 | JTO
Od tohoto víkendu vstoupila v platnost nová pravidla pro product placement v českých televizích. Několikaměsíční úsilí stvrdil Václav Klaus. Zcela otevřené propagování produktů přímo v seriálech nebo filmech tak bylo zcela legalizováno. Jediným požadavkem je, aby byl divák vždy informován, že byl vystaven působení cílené reklamy - stačí sdělení například v závěrečných titulcích.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Od tohoto víkendu vstoupila v platnost nová pravidla pro product placement v českých televizích. Několikaměsíční úsilí stvrdil Václav Klaus. Zcela otevřené propagování produktů přímo v seriálech nebo filmech tak bylo zcela legalizováno. Jediným požadavkem je, aby byl divák vždy informován, že byl vystaven působení cílené reklamy - stačí sdělení například v závěrečných titulcích.
Kromě product placementu zákon upravuje regulaci internetových médií - tedy internetových rádií, televizí nebo videoportálů.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: