Český product placement definitivně schválen
3. 5. 2010
| JTO
Od tohoto víkendu vstoupila v platnost nová pravidla pro product placement v českých televizích. Několikaměsíční úsilí stvrdil Václav Klaus. Zcela otevřené propagování produktů přímo v seriálech nebo filmech tak bylo zcela legalizováno. Jediným požadavkem je, aby byl divák vždy informován, že byl vystaven působení cílené reklamy - stačí sdělení například v závěrečných titulcích.
Ilustrační obrázek, zdroj: archiv |
Od tohoto víkendu vstoupila v platnost nová pravidla pro product placement v českých televizích. Několikaměsíční úsilí stvrdil Václav Klaus. Zcela otevřené propagování produktů přímo v seriálech nebo filmech tak bylo zcela legalizováno. Jediným požadavkem je, aby byl divák vždy informován, že byl vystaven působení cílené reklamy - stačí sdělení například v závěrečných titulcích.
Kromě product placementu zákon upravuje regulaci internetových médií - tedy internetových rádií, televizí nebo videoportálů.