Chcete boty zdarma? Stačí, když proběhnete kolem reklamy Reebok dostatečně rychle
Když prodáváte běžecké boty, zajímá vás i vaše zákazníky rychlost. Rozhodně to platí i u modelu ZPUMP 2.0 značky Reebok. Ta se proto nové boty rozhodla propagovat pomocí outdoorové reklamy, která ji přímo vyžaduje. V centru Stockholmu byla zbudována alternativa citylightu s kamerou měřící rychlost. Výzva pro kolemjdoucí byla jasná: „Proběhni kolem v rychlosti nad 17 kilometrů v hodině, a boty ZPUMP 2.0 jsou tvoje." Soutěžící sprintovali i v botách s vysokým podpatkem nebo v obleku, každopádně se nakonec našlo dost lidí s právem na nový pár běžeckých bot. Podívejte se na tom ve videu.
„Opravdu se nám líbila myšlenka přeměny klasického billboardu v něco unikátního a nabourávajícího obvyklé způsoby... Takto jsme dali zákazníkům okamžitou zkušenost a mohli jsem nabídnout nějakou hodnotu jako značka," uvedl kreativní ředitel agentury Animal, Markus Schramm, pro Adweek.
PR manažer Reebok Nordic, Filip Lagerbäck, pak dodal: „Pro nás v Reeboku je důležité dělat věci doopravdy a aktivovat cílovou skupinu. Chceme inspirovat lidi k běhání a překonávání vlastních limitů, i když nejsou zrovna v tělocvičně. Přesně o tom je také naše motto 'Be More Human'."