CV jako vzkaz v láhvi přineslo záchranu v podobě pozice Art Directora v DDB Istanbul

22. 7. 2015 | Petr Michl
Co může přinést pozici Art Directora ve velké reklamní agentuře? Gesto trosečníka.




Když se ucházíte o pozici Art Directora ve velké reklamní agentuře, klasické strohé černobílé CV na papíře obvykle nestačí. Canhür Aktuglu se rozhodl vyniknout doslova symbolicky. Zaslal do DDB Istanbul vzkaz v láhvi - artefakt trosečníků toužících po záchraně z dobrodružných románů.

V DDB Istanbul ho rozhodně nebrali za zoufalce, který potřebuje vysvobodit. Ostatně nebylo to jen o tomto gestu. Mimo stručného vzkazu na papírku s informacemi, jak ho najít, se skrývalo to hlavní v podobě ukázek jeho portfolia na flash disku v korkovém špuntu. Do týdne od odeslání už seděl na nové židli.

Poté se můj život změnil a bylo jasné, že už nebude nudný! Nyní sním o tom, že uvidím surfovat delfíny a klokany. Měl bych to zkusit znovu? Tentokrát s DDB Sydney?"  píše Aktuglu na svém profilu na Behance. Možná by se tedy měli začít v Istanbulu bát, že nová trosečnická láhev překoná oceány a skončí o nějakých 15 tisíc kilometrů daleko.



Zdroje: Behance, Design Taxi

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: