Dědeček posilující s kettlebellem se postaral o jednu z nejdojemnějších reklam letošního roku
V posledních dnech sociálním sítím vévodí reklama na nizozemskou farmaceutickou společnost DocMorris. Jedná se o dvouminutový spot s názvem Take care (Pečuj o sebe, pozn. redakce) od agentury Jung von Matt/SAGA, jehož hlavním protagonistou je postarší muž. Ten den co den posiluje s činkou kettlebell a pro větší motivaci se pravidelně dívá na nějakou fotografii.
Možná chce znovu nabýt formu, kterou měl za svých mladších let. A možná chce udělat dojem na nějakou dámu. Ať už je jeho motiv jakýkoliv, tak svou pravidelnou snahou o zdvihání kettlebelu vyvolává zdvižené obočí u sousedů a kolemjdoucích, obzvláště zpočátku, kdy tu moc moc nejde. Jeho snaha se ovšem vyplácí a postupně se zlepšuje. Proč bylo pro tohoto starého pána tak důležité, aby nabral sílu, se podívejte už ve videu níže.
Jak zjistíme v samotném závěru, hlavní motivací posilování bylo, aby dědeček v reklamě mohl zvednout svou vnučku a společně nasadili vánoční hvězdu na stromeček. Toto video bylo na YouTube uveřejněno na konci listopadu a už si vysloužilo přes 7,6 milionů zhlédnutí.
Zmíněná reklama byla nahrána i na sociální sítě a třeba na Twitteru také získala několik milionů zhlédnutí a tisíce lajků.
During this season, find your reason..... to lift weights.#FitnessMotivation #Exercise #gymlife pic.twitter.com/BuxJpvHohu
Na Facebooku společnosti DocMorris má video přes 20 tisíc reakcí, 9 tisíc sdílení a 900 komentářů.
Diváci reklamu kvitují jako velice dojemnou a jeden z nejkrásnějších vánočních počinů letošního roku.
Zdroj: Adweek