Ester Ledecká na roadtripu. Coca-Cola startuje kampaň ,Polétíme?‘

27. 6. 2018 | Petr Michl
Ester Ledecká řádí v nové reklamě Coca-Coly. TV spot je netradičně teaserem komunikace na Instagramu.

 

Coca-Cola se snaží ve své aktuální letní kampani nazvané Polétíme? nejen odpromovat soutěž o tzv. WOW zážitky, ale především přiblížit českým a slovenským teenagerům. Jejím středobodem je proto letní road trip vybraných influencerů, kteří během cesty vytváří obsah pro sociální sítě. Potud nic mimořádného. Velmi ojedinělým úkazem ovšem je, že na kampaň na Instagramu byla nejdřív využita TV reklama jeho teaser.

Teaser byl navíc ve čtvercovém formátu, přičemž většinu plochy obrazovky vyplnilo jen černé pozadí. V podstatě ho navíc „natočili“ instagrameři @hynecheck a @ondrejduffek.

Největším problémem bylo alespoň na jeden den sladit kalendáře ambasadorek Coca-Coly Ester Ledecké a Emmy Drobné, které jsou hlavními hvězdami TV spotu.  Za to, že se v extrémně krátkém čase podařilo vytvořit dost materiálu pro formáty od 6“ bumperů po 60“ kino spot, vděčíme maximálnímu nasazení celého štábu, především režiséra Marka Partyše, produkce Bistro Films, klienta a samozřejmě obou ambasadorek. Kdo viděl Ester a její energii na place, asi nepochybuje o tom, že olympijskou medaili získá znovu. A klidně třeba už za dva roky v Tokiu.“ Doplňuje Jan Benda  z McCann Prague, který celou ideu kampaně zastřešoval.

Kampaň poběží v průběhu celého léta v České a Slovenské republice především na sociálních sítích, v online médiích a TV. Na TV teaser 10" budou navazovat spoty 30" a 60" TV a kino spoty doplněné o kratší videa a další online formáty. Souběžně s tím běží obsahová část kampaně na sociálních sítích, kterou najdete primárně pod hashtagy #cocacolaroadtrip a dle dodávky Volkswagen půjčované influencerům #letoscolinem




To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: