Facebook rozšiřuje možnosti inzerce o vyhledávání a Skupiny
- Jak dosáhnout lepšího výkonu?
- Jak lépe zacílit zákazníky?
- Jak zvýšit konverzi?
- Jak využít levnější ceny reklamy?
Již v létě Facebook umožnil vybraným inzerentům vstup do výsledků vyhledávání a nyní tuto možnost budou mít všichni inzerenti. Výsledky vyhledávání se také staly součástí Automatických umístění při nastavování reklamy.
Facebook k této novince uvedl:
„Všechny reklamy, které využívají Automatické zobrazování, se budou nyní objevovat i ve výsledcích vyhledávání. Tuto možnost můžete zvolit i při ručním nastavování kampaní. Reklamy se následně zobrazí mezi výsledky nejen obecného vyhledávání, ale i v rámci Marketplace. Reklamy stále budou respektovat další parametry cílení.”
Jak taková reklama vypadá například v rámci vyhledávání v Marketplace se můžete podívat níže.
V případě, že inzerenti nebudou chtít, aby se jejich reklama zobrazila v novém umístění, budou jej muset manuálně odebrat při nastavování reklamy.
Facebook dlouhodobě testuje možnosti, jak rozšířit zobrazování reklam bez toho, aby byly uživatelé zahlceni. Ještě donedávna byla inzerce ve výsledcích vyhledávání omezená, ale zdá se, že jsou v Menlo Parku přesvědčeni, že je vhodný čas na její rozšíření.
Facebook také uvedl, že z interního průzkumu vyplynulo, že využívání inzerce v kombinaci feedu příspěvků (Zdi) a výsledků vyhledávání je efektivnější a finančně výhodnější než používání news feedu samotného.
Inzerce ve Skupinách
Výsledky vyhledávání ovšem nejsou jediným místem, kde se nově budou zobrazovat reklamy. Facebook testuje také zobrazování reklam ve feedu určeném pro aktivity Skupin.
Zmíněný test je k dispozici jen malému množství inzerentů a ti mohou rozšířit svůj mobilní news feed o ten ve Skupinách a do něj umístit inzerci. Není ovšem možné cílit na uživatele podle členství v určité Skupině.
Melisa Tokmak, produktová manažerka Facebooku, pro Adweek potvrdila, že skutečně právě probíhá testování této nové možnosti inzerce, které následně budou vyhodnocovat. A podle získaných výsledků se rozhodnou, zda v této možnosti dále pokračovat a jakým způsobem.
Zdroje: Social Media Today, Facebook, Adweek