Heineken uvedl fotovoltaický billboard, který chladí pivo
Zdroj: Heineken
Mnoho velkých pivovarů přichází v poslední době s environmentálními závazky. Nejinak je tomu u společnosti Heineken, která ve svém výrobním procesu využívá 100 % obnovitelných zdrojů energie. V Brazílii pak do roku 2030 plánuje dodávat obnovitelnou energii do 50 % partnerských barů a restaurací v 19 velkých městech. Tamní pobočka pivovarského gigantu se na to rozhodla upozornit i s pomocí speciálního billboardu, který chladí pivo s pomocí solární energie.
Billboard z dílny agentury Le Pub ze skupiny Publicis byl instalován nad barem Brewteco v Rio de Janeiro. A to na začátku září, kdy ve městě začínal jeden z největších hudebních festivalů světa, Rock in Rio. „Chceme využít všech aktivit, které se v Riu de Janeiru během festivalových dnů odehrávají, abychom upozornili na náš program Heineken Green Energy. Solární panely, které chladí pivo, vytvářejí inovativním způsobem spojení s publikem a vyzývají lidi k zahájení důležitého dialogu zcela jiným způsobem," vysvětlil v tiskové zprávě Eduardo Picarelli, ředitel obchodu pro Heineken v Brazílii.
„Tento billboard chladí váš Heineken. Na zdraví,"uvádí text na billboardu, který si můžete prohlédnout i jako čistý vizuál v anglickém překladu níže.
Zdroj: Heineken
Heineken započal svou „zelenou revoluci“ v prosinci 2020, kdy prohlásil, že se bude vařit a stáčet pivo Heineken v Brazílii se 100% zelenou energií v pivovarech v Alagoinhas (stát Bahia), Araraquara (stát São Paulo) a Ponta Grossa (stát Paraná) a do roku 2023 v Jacareí (stát São Paulo). Značka usnadňuje přístup k obnovitelným zdrojům energie a podporuje spotřebitele v tom, aby přehodnotili způsoby spotřeby, včetně spotřeby energie v domácnostech.
Provozní ředitel agentury Le Pub Brazil, Felipe Cury, k tomu dodal:
„Le Pub úzce spolupracuje se společností Heineken na výzvách a vytváření inovací ve všech formách komunikace. Od nových produktů až po nové způsoby, jak se dostat do života lidí, aniž by je rušili. Proměna solárních panelů v billboardy, které mají komunikovat její program zelené energie, je dalším příkladem způsobů, jak se značkou inovujeme... Heineken jako přední značka neustále hledí do budoucnosti a hledá způsoby, jak se dostat k lidem nečekanými způsoby. Je to součást DNA značky."
Akce je také součástí loni spuštěné platformy značky pro udržitelnost a kulturu GREEN YOUR CITY. Ta obsahuje závazky ve třech pilířích: zelenější města, cirkulární podnikání a odpovědná spotřeba. Díky tomu se Heineken začíná zabývat nejen svými interními procesy, ale také tím, jak šířit poselství do celého řetězce, včetně spotřebitelů. Zelená energie je přitom prostředkem transformace ukazujícím, že zelenější budoucnost může začít malými činy. Třeba pivem, které nemá jen zelenou láhev, ale i duši.