Kanadská síť optik nasadila na budovy brýle
Kanadský řetězec optik Opto Réseau přišel se skvělým způsobem, jak na sebe upozornit venkovní reklamou. Využil k tomu brýlové obroučky, ovšem tak velké, že je dokázal nasadit na okna (oči) vybraných domů v Montrealu.
S tímto nápadem pomohli značce fanoušci. Právě těch se totiž na Facebooku zeptala na doporučení domů, u nichž kombinace fasády a oken nejvíce připomíná lidský obličej. Optici jim pak měli vybrat obroučky, které se k nim nejvíce hodí. Sami fanoušci po zhlédnutí v grafickém programu vytvořených návrhů volali potom, aby se „obrýlení“ třech budov odehrálo i ve skutečnosti.
Díky práci agentury K72 se poté návrhy přeměnily v realitu. Reklamy ve veřejném prostoru na budovách mohou být udělány zcela necitlivě, nebo tak, že i pobaví kolemjdoucí a pozdvihnou své okolí. V českých ulicích potkáváme spíše festival nevkusu, toto je jasná ukázka druhého přístupu. Navíc kampaň i skvěle sedí k mottu značky „Vidíme vás jako žádný jiný“, poskytuje totiž zcela jiný způsob pohledu na vybrané budovy Montrealu.
Zdroje: La Criatura Creativa, Opto Réseau