Kanadská síť optik nasadila na budovy brýle

13. 9. 2019 | Petr Michl
Reklamy na budovách jsou obvykle nenápadité nebo přímo hyzdící, optika Opto Réseau ovšem nasadila vybraným budovám v Montrealu slušivé brýle.

Kanadský řetězec optik Opto Réseau přišel se skvělým způsobem, jak na sebe upozornit venkovní reklamou. Využil k tomu brýlové obroučky, ovšem tak velké, že je dokázal nasadit na okna (oči) vybraných domů v Montrealu.

S tímto nápadem pomohli značce fanoušci. Právě těch se totiž na Facebooku zeptala na doporučení domů, u nichž kombinace fasády a oken nejvíce připomíná lidský obličej. Optici jim pak měli vybrat obroučky, které se k nim nejvíce hodí. Sami fanoušci po zhlédnutí v grafickém programu vytvořených návrhů volali potom, aby se „obrýlení“ třech budov odehrálo i ve skutečnosti.

Díky práci agentury K72 se poté návrhy přeměnily v realitu. Reklamy ve veřejném prostoru na budovách mohou být udělány zcela necitlivě, nebo tak, že i pobaví kolemjdoucí a pozdvihnou své okolí. V českých ulicích potkáváme spíše festival nevkusu, toto je jasná ukázka druhého přístupu. Navíc kampaň i skvěle sedí k mottu značky „Vidíme vás jako žádný jiný“, poskytuje totiž zcela jiný způsob pohledu na vybrané budovy Montrealu.

Zdroje: La Criatura Creativa, Opto Réseau


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: