Košík rozjíždí pořad „Košík na grilu“

15. 6. 2018 | redakce
Online prodejce potravin šlape do video obsahu. Košík spouští kampaň s YouTube seriálem o grilování o 10 dílech. Provázet jím bude přední český šéfkuchař Zdeněk Marcín.

E-shop s potravinami Košík.cz pro letošní grilovací sezonu spojil síly s předním českým šéfkuchařem Zdeňkem Marcínem. Ten je považován za odborníka na úpravu masa a dalších pokrmů na grilu a působí například jako lektor v Pražském kulinárním institutu. V desetidílném YouTube seriálu „Košík na grilu“ představí divákům základní i pokročilé grilovací techniky. Nové díly budou publikovány celé léto a pořad bude provázán s rychlými nákupními seznamy na Košík.cz.

Košík připravoval videa s recepty šéfkuchařů již v minulosti, tentokrát je to však poprvé, kdy se pustil do uceleného seriálu. Ten se má navíc stát nosným prvkem celé stejnojmenné kampaně, která bude probíhat kromě YouTube také na displejových formátech a sociálních sítích Košíku celou letní sezonu. Košík bude v kampani lákat především na rozšířenou nabídku kvalitního masa, na které pracoval poslední měsíce. Masné výrobky od menších dodavatelů ve farmářské nebo bio kvalitě dnes tvoří už více než čtvrtinu nabídky.

Češi umím grilovat, to je fajn. Ale pořád tu je ještě obrovský prostor na zlepšení. Málokdo umí vybrat opravdu dobré maso za rozumnou cenu a připravit ho tak, aby z něj dostal naprosté maximum. Košík má momentálně v nabídce maso od jedněch z nejlepších dodavatelů na trhu, takže nám přišlo logické dodat zákazníkům k nákupu i druhou přidanou hodnotu - proškolení od opravdového gastronomického esa,“ zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz, který se vaření sám aktivně věnuje.Uvědomujeme si, že informací o tom, jak grilovat, je všude spousta. Bylo tedy klíčové vybrat takovou osobnost, která dokáže zase něco nového. V tomto ohledu byl Zdeněk Marcín jasná volba.“

Podle Jeřábka je navíc videoobsah cesta, kterou se Košík bude vydávat stále častěji. Návodná videa od šéfkuchařů by se tak mohla stát běžným doplňkem k předem vyplněným nákupním seznamům a receptům nejen ve specializovaných kategoriích. Ten je pochopitelně k dispozici i k prvnímu dílu seriálu. 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: