Legendární vánoční spot od Kofoly dostal letos překvapivý závěr
Kofola se dlouhodobě snaží posilovat vztahy mezi lidmi. Letošní vánoční kampaní se rozhodla darovat dobrotu. „Jde o hravý dvojsmysl, kterým chceme říci, že přicházíme s originální vánoční novinkou, ale zároveň vyzýváme lidi ke vzájemné laskavosti,” vysvětluje Nikola Thomson, brand manažerka Kofoly. Vánoční kampaní chce Kofola inspirovat k šíření dobra a realizaci drobných skutků od srdce, které nejsou o velkých gestech, ale o malých projevech lidské dobroty, jimiž můžeme potěšit druhé.
Stejně jako každý rok obohacuje tradiční příběh prasátka nový animovaný závěr (tag on). „Prasátko se už minulý rok zamilovalo a spárovalo s prasečicí. A protože Kofola byla a je o lásce, rozhodli jsme se jejich příběh rozehrát dál. Letos se naše dvojice láskyplně rozdělí o dobrotu,” dodává Thomson. V závěru spotu se tak představí letošní limitovaná vánoční edice - Kofola s příchutí Marlenky.
Ikonická reklama běží od 4. listopadu na České televizi a TV Prima, na Slovensku je k vidění na stanicích RTVS a TA3. Kromě tradičního TV spotu plánuje Kofola do mediamixu zakomponovat i kratší formáty sponzorských vzkazů. Doprovázet ji bude digitální kampaň na Youtube a sociálních sítích podpořená také tematickým a influencerským obsahem.
Kampaňové aktivity doplní Kofola i letos spotřebitelskou soutěží. „Lidé opět mohou sbírat kódy pod víčky, které potom zaregistrují na webových stránkách a zařadí se tím do slosování o voucher na zážitkový pobyt Amazing Places v hodnotě 100 000 Kč na celý rok. Připravenou máme ale i řadu dalších cen,” dodává k soutěži Thomson.Na tradiční vánoční spot s novým animovaným závěrem, na kterém se podílela reklamní agentura Wiktor Leo Burnett, se můžete podívat níže.