Outdoorová kampaň Heureky se virálně přelila do sociálních médií
Březnová kampaň největšího domácího nákupního rádce Heureka.cz apelovala na skutečnost, že Heureka neumí pouze srovnávat ceny, ale zároveň obsahuje více než 7,5 milionu opravdu upřímných recenzí. Kampaň vytvořená Saatchi & Saatchi Prague zaznamenala mimořádný úspěch, povedlo se ji totiž přejít organicky z billboardů u silnic do feedů sociálních médiích. A to bez toho, že by její kampaň byla považována za průšvih. Lidi naopak baví.
„Při tvorbě kampaně jsme kladli důraz na jednoduchý vizuál s jasnou komunikací vtipných hesel, respektive recenzí. Důležitým faktorem byla skutečnost, že my Češi máme specifický smysl pro humor a při tvorbě kreativy si tak můžeme dovolit jít v mnoha ohledech v některých tématech dále než v jiných zemích,“ říká Lucie Garbienová, account director z agentury Saatchi & Saatchi Prague, a dodává: „Velmi nás potěšila reakce některých přispěvatelů na Facebooku, kdy téma rivality mezi Prahou a Brnem vyvolalo spíše vtipné příspěvky s typickým českým humorem, za zmínku stojí například komentář: Na jednodenní výlety je Praha dobrá. Vše ostatní máme v Brně.“
Extrémně úspěšný příspěvěk s billboardem navážejícím se do jihomoravské metropole měla například facebooková stránka Pražský institut pro urážení Brna. To, že druhým směrem je obdobný vtip mířený na Prahu, si ale pochopitelně nechala pro sebe.
Spokojenost s pozitivními reakcemi a přelitím outdoorové kampaně do sociálních médií sdílí i brand manager nákupního rádce Heureka.cz, Marek Dobrý. Nás mimo brněnskou-pražského škádlení baví i drobnější reklamy umístěné ve fitcentrech nebo na toaletách, kde je jejich diváci spatří přeci jenom na delší dobu než projíždějící řidiči.
Kam dál?
Heureka přišla upřímnými recenzemi již v září loňského roku. Připomeňte si reklamu s upřímným hodnocením miminka.