Pepsi odstartovala další Souboj chuti. Letní roadshow se slepým testováním kolových nápojů bude mít téměř 70 zastávek
Značka Pepsi spustila pokračování populárního projektu „slepého testování“ chuti, ve kterém veřejnost ochutnává a porovnává dvě světově největší značky kolových nápojů. Kampaň, jejíž historie sahá až do roku 1975, se v Česku představuje už počtvrté. Také tento rok změří síly nejen kalorické, ale i bezkalorické varianty obou nápojů. Pepsi proto bude zastoupena jak plechovkou v klasické modré barvě, tak i bezkalorickou Pepsi Max v barvě černé. Češi budou moci Pepsi porovnávat na mnoha zastávkách v rámci roadshow i prostřednictvím menších mobilních testovacích jednotek. Kampaň je podpořená v TV, digitálním prostředí i na sociálních sítích.
Jde o klíčovou kampaň Pepsi, která poběží až do konce srpna. Lidé dostanou příležitost si hravou formou vybrat mezi dvěma světově proslulými kolovými nápoji ten s lepší chutí. „Předchozí Souboje chuti zaznamenaly velký úspěch, proto jsme se kampaň rozhodli zopakovat. Zakládáme si na férových pravidlech a nestrannosti. Samozřejmostí je například zaručení stejné teploty pro oba testované kolové protivníky. Jediné, co rozhoduje, je chuť,“ uvedl Michal Šlechta, manažer značky Pepsi ČR a SR. Každý z účastníků tedy podle své vlastní chuťové preference rozhodne, který z nápojů mu více chutná a odpověď označí v mobilní aplikaci, který bude mít k dispozici Pepsi tým.
Rozhodovat se bude na festivalech, koupalištích i doma
Lidé budou moci kolové nápoje porovnávat v rámci roadshow s bezmála sedmdesáti zastávkami napříč Českem. K tradičním místům patří letní festivaly, různé sportovní akce, ale i méně frekventované lokality. „Tento rok pokračujeme i s nasazením menších mobilních testovacích jednotek, díky kterým se veřejnost bude moci zapojit do Souboje chuti například v centrech měst, v parcích či na koupalištích,“ doplnil Michal Šlechta. Kompletní informace o letošní kampani Souboj chuti jsou dostupné na www.pepsi.cz/soubojchuti.
Komunikace kampaně bude podpořená v TV i v digitále
Kampaň je podpořena na všech komunikačních kanálech, zejména v TV, v online, na sociálních sítích a v místě prodeje. V televizi probíhá podpora Souboje chuti lokalizovanými spoty (viz ukázka výše) nasazenými na televizních kanálech skupiny Prima. Kampaň je aktivní také v digitálním prostředí, na Youtube, Facebooku a na Instagramu značky. Za kampaní stojí již několik let stejné agentury. Kreativa jde za Mark BBDO, digitální část zajišťuje Etnetera motion, o BTL komunikaci se stará Ritual Communication