PIAF uzavřel přihlašování do soutěže
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
PIAF uzavřel systém pro přihlášení reklam do soutěže mezinárodního festivalu reklamy. Soutěže se účastní 385 reklamních děl. Jejich autoři pochází z 28 zemí světa a ze 4 kontinentů. Nejvíce reklam přihlásili soutěžící z Česka, Německa a Rakouska. Největší počet přihlášených reklam je v kategorii tisk a video. Reklamy budou představeny spolu s odborným programem na konferenci PIAF, která se uskuteční ve dnech 19. – 21. května v pražském paláci Žofín.
Soutěžící přihlašovali svá reklamní díla do deseti kategorií. Největší počet soutěžních reklam zahrnuje kategorie tisku. Další populární kategorií je video a venkovní reklama. Ve zbývajících kategoriích figuruje vyrovnaný počet příspěvků. Reklamy bude posuzovat jediná porota v průběhu festivalu. Mezinárodní porotě předsedá Tim Delaney, zakladatel a ředitel agentury Leagas Delaney. V porotě také zasednou Pete Favat, kreativní ředitel agentury Arnold Worldwide USA, Jason Romeyko, kreativní ředitel pro mezinárodní agenturu Saatchi & Saatchi International nebo Pedro Pina, vice prezident McCann Erickson Iberia. Jednání poroty jsou uzavřená veřejnosti. Každou z kategorií může porota odměnit žádnou či několika bronzovými, stříbrnými a zlatými cenami, pokud tak uzná za vhodné. Mezinárodní porota také rozhodne, zda ocení v letošním ročníku absolutního vítěze a udělí PIAF Grand Prix.
Soutěžní reklamy budou vystaveny pro účastníky konference v paláci Žofín. Třídenní konference zahrne nejžhavější témata současné reklamy jako je virální video, product placement, kontroverzní reklama, internetový převrat v mediálním prostředí, úskalí budování mezinárodních značek, pivní reklama a další témata. Program představuje 24 hodin přednášek, diskusí a přehlídek, v nichž se budou prezentovat na tři desítky mezinárodních odborníků.
Ocenění budou oznámena a předána při slavnostním zakončení festivalu PIAF, v pátek 21. května od 16 hodin v paláci Žofín.