Pivo Stella Artois prodlužuje svou kampaň nahým muralem
Úplná nahota, při které ovšem není nic vidět, je sofistikovanou disciplínou kinematografie, lifestyle časopisů, ale i reklamy. Cílem je pochopitelně co nejvíc vzbudit lidskou zvědavost a zároveň se nedostat do kategorie „jen pro dospělé“ spojené s různými restrikcemi. Nyní tuto hru zkouší i belgická značka piva Stella Artois v pokračování své kampaně „Au Naturel“.
Ta propaguje nefiltrovaný ležák, který si na obřím muralu vychutnává dvojice vestoje a „napřírodno“, choulostivé partie přitom zakrývají okna. Nad horskými štíty pak vévodí nápis:
Stella Artois
Unfiltered
Beer au naturel
Nyní se má „nefiltr“ čepovat ze sudů v barech a hospodách po celé Velké Británii. Pivovar nicméně zahájil kampaň „Au Naturel“ již loni spotem zachycujícím desítky naháčů, u kterých je ovšem explicitní jen sklenice piva v ruce.