Startuje 21. ročník komunikační soutěže Zlatý středník

17. 1. 2023 | redakce, TZ
Tradiční komunikační soutěž Zlatý středník již dlouho neoceňuje jen firemní média. Přihlašovatelé komunikačních projektů a firemních médií se mohou i letos utkat ve 20 hlavních a 9 oborových kategoriích.

 

Startuje již 21. ročník komunikační soutěže v Česku Zlatý středník, která počty přihlášek dominuje na českém trhu. Přihlašovatelé komunikačních projektů a firemních médií se mohou i letos utkat ve 20 hlavních a 9 oborových kategoriích. Pro Slovensko se navíc soutěž otevírá již počtvrté. Od dnešního dne až do 31. ledna mohou přihlašovatelé využít zvýhodněné „early birds“ registrace. Vítěze vyhlásí pořádající PR Klub v září.

V předchozím roce se nejvíce zastoupenými kategoriemi soutěže staly Společenská odpovědnost a udržitelnost a komunikace udržitelných investic (ESG) a Integrovaná kampaň. Mezi vyhledávané kategorie dále patřily například PR event, Využití sociálních sítí a influencer marketing nebo Struktura, obsah a storytelling. Nejvíce obsazovanou oborovou kategorií byl pak Průmysl, strojírenství a energetika.

 

Ceny přihlášek se nemění

Od dnešního dne jsou registrace do soutěže otevřeny a poplatek za přihlášení se i přes bezprecedentní růst všech cen nemění. „Vycházíme vstříc zadavatelům a přihlašovatelům, kteří nám po mnoho let zachovávají loajalitu. Cílem PR Klubu a potažmo soutěže Zlatý středník je posunovat jednotlivé disciplíny komunikace a public relations kupředu a představovat to nejlepší, co v Česku a na Slovensku vzniká. Chceme tím podpořit to, aby měl co nejširší počet organizací možnost představit své projekty, na které jsou jejich týmy hrdé,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.

I to je důvodem, proč v loňském roce během samotného hodnocení poroty vzniklo nové ocenění Grand Prix Projekt roku, které získala kampaň ‚Zpomal, dokud není skutečně pozdě‘ od České asociace pojišťoven ve spolupráci s agenturou Hero & Outlaw. Tvůrcům celovečerního dokumentu 13 MINUT, který byl vyvrcholením tohoto projektu, se dostalo pozornosti nejen v prime time České televize, ale jednalo se také o první brandovaný content na světě zařazený do nabídky HBO.

Mezi další ocenění Grand Prix, která se udělují těm nejvýznačnějším komunikátorům, patří Osobnost PR, Talent a Nejlepší agentura.

Přidanou hodnotou pro přihlášené jsou už samotné zpětné vazby porotců

Do největší komunikační soutěže v Česku se zapojí téměř 100 porotců z řad seniorních profesionálů, kteří udělí každému projektu detailní bodové hodnocení a slovní zpětnou vazbu. „Zpětné vazby vnímám jako alfu a omegu celé soutěže. Jsou totiž důvodem, proč se naše soutěž liší od těch ostatních – přihlašovatelé se k nám nebojí přihlásit i rozpracované projekty, a to zcela vědomě, pouze aby získali hodnocení od těch nejlepších v oboru,“ říká Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu, která dohlíží na zpracování vazeb od celkem 16 porot.

Mezi loňské nejúspěšnější zadavatele s více než čtyřmi nominacemi na vítězství patřili Plzeňský Prazdroj, Slovenská sporiteľňa, Škoda Auto a Univerzita Karlova. 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: