Plechovky piva Stella Artois se přeměnily na komiksové příběhy

26. 5. 2016 | Jakub Hort
Vítejte na premiéře! Stella Artois uvedla limitovanou edici plechovek, které vypráví příběh na filmovém festivalu v Cannes.

Na počest filmového festivalu v Cannes se belgický ležák Stella Artois rozhodl vytvořit něco speciálního. Ve spolupráci s ukrajinskou agenturou BBDO si umínili, že v Cannes nemusí vyprávět příběhy pouze filmy, ale i plechovky od piva.

Každá plechovka je plátnem pro krátkou scénu, u které má každý spotřebitel sám rozhodnout, co vlastně příběh znamená. Například hned v prvním příběhu není jasné, zda se jedná o absurdní nehodu, nebo osudnou náhodu. Tím, že je příběh vyprávěný ve stylu knih „zvolte si své vlastní dobrodružství“, stávají se příběhy daleko více interaktivními.Ilustrace jsou vytvořeny v komiksovém stylu a části příběhu jsou rozházeny po celé plechovce. Barvy vycházejí ze základní identity značky Stella Artois.

„Příběh je to, co Stella Artois zastává,“ řekl ředitel kreativní skupiny Denis Keleberdenko agentury BBDO. „Stella podporuje filmový festival v Cannes každý rok, chceme tedy ukázat příběh, který se odehrává právě v Cannes. Ve 4 příbězích se odehrají nehody, neočekávané zvraty, pronásledování, drama, objeví se na scéně nádherná dáma, polibek a na závěr do konce i helikoptéra. Je to téměř celý film na plechovce od piva,“ popsal Keleberdenko koncept, na kterém celá limitovaná edice stojí. Jedná se o unikátní propojení příběhu a designu, které ve spojení s filmovým festivalem tvoří z obalu mnohem více, než obvykle plechovky od piva nabízí.

Z plechovek se dá také přejít na speciální ukrajinské webové stránky, které ještě více prohlubují smysl příběhu. Na jedné z nich, vipsecurity.com.ua, je možné si objednat bodyguarda, ale bohužel pouze v ukrajinštině. Než filmový festival začal, webová stránka odváděla uživatele dále na soutěž o vstupenky na promenádu la Croisette.

Zdroj: Adweekvipsecurity.com.ua

Štítky dokumentu: Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: